سخنگوی شورای شهر شیراز:

ورود دوچرخه های نسل 4 به شیراز

شیراز(پانا)_ سخنگوی شورای‌شهرشیراز از تامین دوچرخه های هوشمند نسل 4 تا پایان شهریور ماه توسط شهرداری شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۴۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ورود دوچرخه های نسل 4 به شیراز

نواب قائدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال دوم فعالیت شورا 19 جلسه برگزار شده و 49 لایحه مورد بررسی قرار گرفته است گفت: در سال دوم فعالیت شورا 31 لایحه از شهرداری به شورای شهر فرستاده شده است.

قائدی ادامه داد: اعضای شورای شهر شیراز در سال دوم فعالیت شورا 25 نطق پیش از دستور داشته‌اند و 9 تذکر به شهردار داده شده است.

او با بیان اینکه تذکراتی که به شهردار داده می‌شود گاهی باید علنی باشد گفت: تذکرات باید در یک چهارچوب انجام شود تا برچسب سهم‌خواهی به کسی نخورد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز مصوبات مورد بررسی قرار گرفته در کمیسیون های مختلف را شامل بازنگری طرح ساماندهی باغات قصردشت ، مدیریت پسماند شهر شیراز بر شمرد و گفت: مجوز انتشار اوراق مشارکت برای اجرای پروژه‌های قطار شهری تا سقف 1500 میلیارد تومان برای توسعه خطوط 1 و 2 به شهرداری فرستاده شده است.

قائدی تاکید کرد: مدیرت تعارض منافع عمومی در شهرداری شیراز در راستای شفافیت مهم‌ترین موضوعی بوده است که در شهرداری شیراز انجام شده است.

او با بیان اینکه 200 میلیارد تومان برای بازآفرینی بافت اطراف حرم شاهچراغ (ع) به تصویب رسیده است گفت: دو طرح در حوزه حمل‌و‌نقل ترافیکی در صحن شورا مصوب شده است که شهرداری لایحه مربوط به این طرح را به زودی در اختیار شورای شهر قرار می دهد.

نایب رئیس شورای شهر شیراز در ادامه ی این نشست خبری با بیان اینکه شهرداری شیراز بیش از 100 سال است که در شیراز تشکیل شده است گفت: ساختار بروکراتیک موجود در شهرداری مقابل تغییر مقاومت می‌کنند که این موضوع به شهردار ربطی ندارد.

ابراهیم صبوری اظهار کرد که از یک ماه آینده رای گیری در شورای شهر شیراز الکترونیکی می‌شود.

رئیس شورای شهر شیراز در ادامه با بیان اینکه شورا دخالتی در تصمیمات شهرداری ندارد در خصوص نحوه عملکرد شهرداری نسبت به مصوبات اضافه کرد: کمیته پیگیری مصوبات در شورا تشکیل شده است که با نظارت بر عملکرد شهرداری پیگیر اجرایی شدن مصوبات است.

خبرنگار:محمدفروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار