سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش: ارتباط تلفنی روزانه با مدارس ارتقای کیفیت را محقق می‌کند

تهران (پانا) – سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش ارتباط تلفنی مستمر و روزانه با مدارس را موثر دانست زیرا فاصله بین صف و ستاد را کاهش می‌دهد و باعث تحقق ارتقای کیفیت می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۴۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش: ارتباط تلفنی روزانه با مدارس ارتقای کیفیت را محقق می‌کند

سید جواد حسینی در راستای برنامه ارتباط مستقیم و مستمر با مدارس به پانا گفت: «این برنامه در قالب "هرروز یک مدرسه" صورت می‌گیرد؛ در این‌ ارتباط درباره سیاست‌هایی که راهبر آموزشی برمبنای سند تحول بنیادین باید در مدرسه پیاده کند، پرسیده می‌شود.»

او ادامه داد: «همچنین در این‌ ارتباط تلفنی روزانه درباره مشکلاتی که راهبر آموزشی هر مدرسه با آن مواجه است پرسیده می‌شود. این مسائل پیرامون بعد فضا و تجهیزات، نیروی انسانی، فرایندهای تعلیم و تربیت است.»

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش افزود: «این گفت‌وگو باعث می‌شود فاصله بین صف و ستاد کاهش پیدا کند زیرا آموزش‌ وپرورش یک فرا وزارت‌خانه است و پهنه عظیمی از جمعیت 670 منطقه، 32 استان و 107 هزار مدرسه را پوشش می‌دهد. اگر این فاصله کوتاه نشود و لایه‌بندی‌های مختلف از بین نرود ارتقای کیفیت محقق نخواهد شد.»

بیش از 270 مدرسه مناطق سیل‌زده نیاز به تخریب و بازسازی دارند

حسینی درباره تمهیداتی که برای مدارس سیل‌زده در اول مهر امسال در نظر گرفته‌شده است گفت: «ما برای اول مهر 1400 مدرسه داریم که در اثر سیل در 3 استان خاص و در 24 استان دیگر آسیب دیدند و از این تعداد بیش از 270 مدرسه نیاز به تخریب و بازسازی دارند.»

او همچنین افزود: «کلاس‌هایی که 3 تا 5 کلاسه بودند برای اول مهر تحویل داده می‌شود و تعدادی که بیشتر از 5 کلاسه بودند تا آخر سال ‌تحویل داده خواهند شد.»

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش ادامه داد: «مابقی مدارس که نیاز به به‌سازی دارند، در حال تعمیر است تا اول مهر در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد. ضمن اینکه 2 هزار پروژه در قالب 10 هزار کلاس درس هم علاوه بر آن در اول مهر در خدمت دانش‌آموزان سراسر کشور قرار خواهد گرفت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار