میزبانی 12 دوره از 20 دوره اردوهای دانش آموزان عشایر سراسر کشور توسط خراسان رضوی

آیین افتتاحیه بیستمین دوره اردوی ملی دانش آموزان عشایر پسر سراسر کشور در اردوگاه کشوری شهید رجایی باغرود نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۴۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی 12 دوره از 20 دوره اردوهای دانش آموزان عشایر سراسر کشور توسط خراسان رضوی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش خراسان رضوی افتخار دارد ۱۲ دوره از ۲۰ دوره اردوهای دانش آموزان عشایر سراسر کشور که تاکنون انجام شده را میزبانی و برگزار کند.

وی افزود: تمام برنامه ها و فعالیت هایی که در آموزش و پرورش اجرا می شود در راستای سند تحول بنیادین انجام می گیرد و برگزاری اردوهای فرهنگی تربیتی دانش آموزی نیز در راستای تحقق اهداف این سند بالادستی انجام می شود.

قاسمعلی خدابنده گفت: تحقق عدالت آموزشی یکی از اهداف و دستاوردهای بزرگ و متعالی آموزش و پرورش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در همین راستا اردوهای دانش آموزان عشایری برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار، عشایری و مرزنشین در جهت تحقق عدالت آموزشی برگزار می شود و این اردوها برای دانش آموزان این مناطق فرصتی را فراهم می آورد تا از یک فرصت اردویی، فرهنگی و تربیتی بهره مند شده و در کنار سایر دانش آموزان مهارت های مختلف از قبیل نظم پذیری، نوع دوستی، اجتماع پذیری و وطن دوستی را آموزش ببینند و آن ها را در زندگی خود به کار گیرند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: وجه تمایز بزرگ برگزاری اردوهای دانش آموزی که در استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس انجام می شود با برگزاری این اردوها در سایر استان ها و شهرهای دیگر، افتخار تشرف و زیارت علی ابن موسی الرضا (ع) است که نصیب دانش آموزان می شود و خاطره ماندگار زیارت برای آن ها جاودانه خواهد ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار