نمایشگاه منطقه ای "سوغات محلی " در بوستان تفریحی چقاسبز شهر ایلام برگزار می شود

ایلام (پانا)_ مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی ایلام گفت: نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و سوغات محلی با حضور ۱۰ استان کشور در محل بوستان تفریحی چغاسبز شهر ایلام برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۴۴۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه منطقه ای "سوغات محلی " در بوستان تفریحی چقاسبز شهر ایلام برگزار می شود

عبدالمالک شنبه زاده گفت : در این نمایشگاه، هنرمندانی از ایلام، همدان، اصفهان، کرمانشاه، کردستان، خوزستان، گلستان، لرستان، خراسان رضوی، بندرعباس و چهارمحال و بختیاری در قالب ۵۰ غرفه حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه غرفه های این نمایشگاه به صورت رایگان در اختیار صنعتگران و هنرمندان ایلامی و سایر استان ها قرار می گیرند، افزود: نمایشگاه صنایع دستی بیستم تا ۲۵ مردادماه جاری از ساعت ۱۷ الی ۲۳ هرروز پذیرای علاقه مندان است، همچنین محصولات ارائه شده در این نمایشگاه با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف به مشتریان عرضه خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را توسعه و ترویج صنایع دستی هر استان و آشنایی بیشتر مردم استان ایلام با صنایع دستی سایر استانها و تبادل تجربیات هنرمندان و صنعتگران و ایجاد بازاری برای فروش محصولات صنایع دستی، عنوان کرد.

به گفته شنبه زاده برنامه های جانبی این نمایشگاه اجرای هر روز گروه موسیقی آیینی نیشتمان، برپایی سیاه چادر به منظور انجام فعالیت های عشایری مختص هر استان و پخت نان و غذاهای محلی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار