جلسه مدیران کل آموزش وپرورش استانهای قطب یک کشوری برگزار شد

دبیر آموزش وپرورش قطب یک کشور تاکید کرد: تدبیر، برنامه ریزی و استفاده حداکثری از ظرفیت ها برای حل چالش ها

تبریز ( پانا ) - جلسه مدیران کل آموزش وپرورش استانهای قطب یک کشوری در سالن اجلاس مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان اورمیه برگزار شد که دبیر آموزش وپرورش قطب یک کشور بر ادامه ی حل چالش ها با استفاده از تدبیر، برنامه ریزی و استفاده حداکثری از ظرفیت ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۴۴۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مدیران کل آموزش وپرورش استانهای قطب یک کشوری برگزار شد

محمدحسن قائدیها در اجلاس مدیران کل آموزش و پرورش قطب یک کشور که صبح امروز دوشنبه 14 مرداد 98 در ارومیه برگزار شد، تاکید کرد: « ساماندهی نیروی انسانی باید در یک مهر نمود عینی داشته باشد و تربیت نیروی انسانی مهم ترین عامل توسعه کشورهاست».

مشاور وزیر در جذب مشارکت های مردمی و خیرین وزارت گفت: « آموزش و پرورش با افتخار پرچم ایران اسلامی را در دورترین روستاها به اهتزاز در آورده است لذا آموزش و پرورش باید اولویت نخست مردم و دولت باشد».

وی ابراز داشت: « ثروت کلان آموزش و پرورش نیروی انسانی است لذا ساماندهی بهینه نیروی انسانی بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش را رفع می کند».

تدبیر، برنامه ریزی و استفاده حداکثری از ظرفیت ها برای حل چالش ها

جعفر پاشایی در این اجلاس گفت: « آموزش وپرورش استان های قطب یک کشوری از هر سه رکن منابع مالی، نیروی انسانی و فضا و تجهیزات در محدودیت بوده ولی با تدبیر و تلاش شبانه روزی این چالش ها را حل کرده و خواهیم کردم».

دبیر آموزش و پرورش قطب یک کشور تاکید کرد: « از ظرفیت دانش آموزان بعنوان شهرداران مدارس در راستای تجهیزات و تعمیرات مدارس نهایت استفاده می شود».

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی یادآور شد: « پوشش تحصیلی حداکثری رسالت اصلی مجموعه بوده و این موضوع در استان در دوره ابتدایی نزدیک ۱۰۰درصد است».

وی با اشاره به خروج ۳۴۰۰ فرهنگی و ورود ۱۲۰۰ فرهنگی گفت: « دراین راستا با کمبود نیروی انسانی مواجه بوده ولی با همت جمعی و برنامه ریزی تمام کلاس ها دارای معلم خواهند بود».

رضایتمندی عمومی سرلوحه کار بوده است

پاشایی تصریح کرد: « رضایتمندی عمومی اولیا و دانش آموزان در بحث هدایت تحصیلی سرلوحه کار بوده و این رضایمندی در سایه اطلاع رسانی دقیق و پاسخگویی و شکایات احتمالی ارباب رجوع اتفاق می افتد».

به گفته ی مدیرکل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی، گردهمایی مشترک مدیران کل استانها با رویکرد گره گشایی، تقویت نقاط قوت، رفع نقاط ضعف و افزایش همگرایی و همسویی در اجرای برنامه ها برگزار شده و فرصت خوبی برای استفاده از تجارب ارزنده استانها محسوب می شود.

پاشایی با بیان اینکه 266 نفر از 1619 متقاضی موفق به نقل و انتقالات درون استان در مرحله اول شده اند، افزود:« رویکرد اصلی از این اقدام استفاده از حداکثر ظرفیت نیروی انسانی با رویکرد تأمین نیروی مورد نیاز مناطق و نواحی و ایجاد رفاه نسبی در بین متقاضیان است».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار