پرونده مسکن مهر در اردبیل تا پایان امسال بسته می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: پرونده مسکن مهر در اردبیل تا پایان امسال بسته می‌شود و مقرر شده تا ۵۲۸ واحد مسکن مهر تا آخر سال به بهره‌برداری برسد.

کد مطلب: ۹۴۴۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پرونده مسکن مهر در اردبیل تا پایان امسال بسته می‌شود

محبوب حیدری درجریان بازدید از پروژه وحدت اردبیل اظهار داشت: پرونده مسکن مهر در اردبیل تا پایان امسال بسته می‌شود و مقرر شده تا 528 واحد مسکن مهر وحدت اردبیل تا آخر سال به بهره‌برداری برسد که در این زمینه تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

او با اشاره به این که روند احداث پروژه باقی مانده مسکن مهر وحدت قابل قبول نیست بیان کرد: این پروژه تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس برآورد انجام یافته تا آخر امسال مورد بهره‌برداری و تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود که در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: با در نظر گرفتن زمانبندی اجرایی پروژه در استان اردبیل اتمام پروژه مسکن مهر در دستور کار قرار گرفته است که انتظار می‌رود پیمانکار تا هفته آینده اکیپ عوامل اجرایی خود را تقویت کند تا بتواند تعهد خود را برای اتمام پروژه تا آخر امسال اجرایی کند.

حیدری تصریح کرد: تا آخر امسال پرونده مسکن مهر در این استان بسته خواهد شد و این در حالی است که به صورت مرتب و در طول هفته به پروژه‌های حوزه راه و مسکن به منظور اطلاع از روند اجرای پروژه‌ها بازدید می‌کنیم که در این زمینه تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

او بیان کرد: تا پایان امسال علاوه بر تکمیل و افتتاح 40 کیلومتر بزرگراه، تکمیل مسکن مهر استان را پیگیری می‌کنیم و تلاش و جدیت بر دستیابی به اهداف تعیین‌شده است که انتظار می‌رود مسئولان و پیمانکاران در این زمینه همکاری و مشارکت‌های لازم و کافی را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار