کانون زبان ایران برای اولین بار در کشور برگزار می‌کند:

دورۀ عربی با گویش عراقی ویژۀ زائران اربعین

تهران (پانا) - یاسر زنگنه، مسئول بخش عربی کانون زبان ایران از راه‌اندازی دورۀ آموزشی زبان عربی با گویش عراقی ویژۀ زائران اربعین برای اولین بار در کشور توسط کانون زبان ایران خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۴۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
دورۀ عربی با گویش عراقی ویژۀ زائران اربعین

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، زنگنه گفت: در این دوره که قرار است در مراکز آموزشی جم و وصال به دو صورت فشرده یک ماهه و فوق فشرده سه روزه برگزار شود، پرکاربردترین جملات و کلمات مورد نیاز زائران اربعین به آن‌ها آموزش داده می‌شود.

وی با بیان این مطلب که زبان عربی عموما به صورت زبان کتابی تدریس می‌شود و این در حالی است که در هر کشوری گویش عربی مخصوص آن کشور وجود دارد ادامه داد: مردم عراق نیز عربی را به گویش خاص خود صحبت می‌کنند و برای برقراری ارتباط بهتر با مردم عراق، زائران اربعین می‌توانند عربی را به گویش عراقی بیاموزند.

مسئول بخش عربی کانون زبان ایران در خصوص کتاب آموزشی که در این دوره مورد استفاده قرار می‌گیرد گفت: با توجه به نبود کتاب مناسب، کتاب ویژه آموزش عربی به زائران اربعین در حال تدوین است. در این کتاب علاوه بر جملات و اصطلاحات مورد استفاده در اربعین، لغت‌نامه اصطلاحات مورد نیاز گویش عراقی نیز در پایان کتاب چاپ می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت نام در این دوره از مردادماه آغاز می‌شود و کلاس‌ها نیز از شهریورماه آغاز به کار خواهند کرد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره می توانند با بخش عربی کانون زبان ایران با شماره تلفن 88492242 تماس حاصل نمایند.

همچنین برای ثبت‌نام در مرکز جم می‌توانید به آدرس خیابان شهید مطهری، خیابان فجر (جم)، پلاک 33 مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۸۴۴۴۰۷ تماس حاصل نمایید.

مرکز وصال نیز در خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، پلاک 43 واقع شده و با شماره تلفن‌های۶۶۴۰۰۵۰۱ و۶۶۴۰۷۱۴۰ می‌توانید با این مرکز ارتباط برقرار کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار