برگزاری اردوی "طلایه داران فردا" در شیراز

شیراز (پانا) - مسئول اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی استان فارس از برگزاری اردوی طلایه‌داران فردا با حضور 150 دانش‌آموز عضو اتحادیه انجمن های اسلامی  از سراسر استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۴۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی "طلایه داران فردا" در شیراز

روح‌الله ذاکرین در گفت‌وگو با پانا، این اردو را چند جانبه دانست و ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری اردو، تقویت استعدادها و توانمندی‌های نهفته در دانش‌آموزان است که با ارائه دوره‌های مختلف معرفتی، مهارتی و تشکیلاتی این موضوع محقق می‌شود.

او افزود : دانش‌افزایی و توانمندسازی دانش‌آموزان مطابق با نیازهای شخصی و اجتماعی افراد یکی از اهداف اصلی ماست.
ذاکرین با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در زندگی ادامه داد: هر فرد باید اهداف و آرمان‌های خود را انتخاب کند و برای آن کوشش کند همچنین با توجه به فرموده مقام معظم رهبری، اعضای انجمن‌های اسلامی، افسران جنگ نرم هستنند بنابراین باید علاوه بر خود‌سازی و تقویت خود به رشد و پیشرفت دوستان و اطرافیان خود کمک کنند.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان فارس با تاکید بر اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: انتظار ما از اعضای این تشکل دنبال کردن و عملی کردن اهداف اتحادیه با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب است.

او تصریح کرد: بخشی از فعالیت‌های ارائه‌شده برای دانش‌آموزان به زندگی خود فرد باز می‌گردد و باعث رشد زندگی شخصی فرد می‌شود و بخشی از آن به زندگی اجتماعی افراد بازمی‌گردد.
ذاکرین سطح اردوهای امسال را بالاتر از سال‌های گذشته خواند و ادامه داد : با توجه به ورود به 40 سالگی انقلاب و چهلمین سالگرد تاسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی توانسته‌ایم با توجه به نیازهای موجود جامعه برنامه‌های دقیق‌تری را برنامهریزی و آنها را عملی کنیم.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی فارس ادامه داد: ما باید از جوانان فعال به عنوان نیروهای قوی استفاده کنیم همچنین تمام مسئولان به ویژه معاونان پرورشی مدارس باید به دانش‌‌آموزان پویا، اعتماد و از آنان حمایت مادی و معنوی کنند.
اردوی استانی طلایه‌داران دختر از 12 مردادماه آغاز و تا 13 مردادماه ادامه دارد، همچنین اردوی طلایه داران پسر از 14 مرداد‌ماه آغاز و تا 15 مردادماه ادامه خواهد داشت.


خبرنگار : مهدیه پژاوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار