افزایش گشت های خودرویی کنترل ساختمان جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر قانونی

همدان (پانا) - سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از رشد ٥٠ درصدی برخورد با تخلفات ساختمانی چهار ماهه ابتدای سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۴۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش گشت های خودرویی کنترل ساختمان جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر قانونی

حسین مردانی تصریح کرد: طی چهار ماهه ابتدای سال ۹۸ بیش از ۲۵۸۲ مورد ضبط لوازم غیر برقی، ۵۸۴ مورد ضبط لوازم برقی، ۱۱۰۹ مورد جمع آوری مصالح غیرمجاز ساختمانی و ۱۵۴۴ مورد صدور اخطاریه به علت ساخت و سازهای غیر قانونی اعمال شده است.

مردانی ضمن تأکید بر ادامه تشدید برخوردها با ساخت و سازهای غیر قانونی، به افزایش گشت های خودرویی کنترل ساختمان اشاره کرد و گفت: در سال ۹۸ با هدف کنترل دقیق و منظم تر و تحت پوشش قراردادن کلیه مناطق مستعد تخلف ساختمانی اقدام به تفکیک گشت های "کنترل باغات" واقع در اراضی کشاورزی و حریم از گشت های "داخل شهر" بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در کلیه مناطق چهارگانه و حریم قانونی شهر شده است.

مردانی ضمن اشاره به اجرای ماده صد قانون شهرداری توسط مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری توضیح داد : در چهار ماهه نخست سال ۹۷ هم ۱۷۱۹ مورد ضبط لوازم غیر برقی، ۲۶۹ مورد ضبط لوازم برقی ، ۲۰۱ مورد جمع آوری مصالح و ۱۴۲۹ مورد اخطاریه صادر گردیده است.

او در پایان با دعوت از کلیه شهروندان بر رعایت نظم و انضباط شهری و پایبندی به قوانین شهرداری خواستار آن شد تا هر گونه عملیات و مزاحمت های ساختمانی را از طریق سامانه ارتباط مردمی شهرداری و با شماره گیری تلفن ۱۳۷ به این مرکز گزارش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار