فرماندار تهران: همراهی آموزش و پرورش در انتخابات به عنوان امانتداران مردم باعث اعتماد بیشتربه صندوق رای می شود

فولادوند: اصل مجری گری در انتخابات بر بیطرفی است

تهران (پانا) - جلسه روسای مناطق آموزش و پرورش شهر تهران و روسای ادارات شهر تهران با فرماندار تهران در فرمانداری شهر دماوند با موضوع مشارکت فرهنگیان در امور اجرایی انتخابات مجلس برگزار شد. در این نشست عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران حضور داشت.

کد مطلب: ۹۴۴۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار تهران: همراهی آموزش و پرورش در انتخابات به عنوان امانتداران مردم باعث اعتماد بیشتربه صندوق رای می شود

عیسی فرهادی، معاون استانداری و فرماندار شهر تهران با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دو نکته در این چهل سال برای دشمنان نظام اهمیت داشته است: یکی ناکارآمد جلوه دادن حکومت اسلامی است. دشمن می خواهد به ملت های دنیا بگوید این انقلاب اسلامی اگر ناکارآمد باشد پس اسلام ناکارآمد است. درواقع استکبار حتما برای ۵۰ سال آتی هم برنامه دارد. اما در جامعه ایرانی که همه عاشق علی (ع) هستند، نمی‌توانند نفوذ کنند. نکته دوم این است که با توجه به ناکارآمد جلوه دادن نظام می خواهد ناکارآمدی انقلاب اسلامی را نتیجه بگیرد. درواقع با یک تیر می خواهد دو نشان بزند: یک نشانه اسلام و دوم انقلاب جمهوری اسلامی ایران است.
فرهادی افزود: حضوردر این جمع تعلیم و تربیتی که ساختار شخصیت فرهنگی و اجتماعی کشور توسط آنها ساخته می‌شود بسیار مهم است. با توجه به حضور 12 ساله کودک در فضای آموزش و پرورش ظرفیتی برای ورود به دانشگاه و اشتغال پیدا می‌کند. درواقع باید گفت آموزش و پرورش زیربناست و این اهمیت دارد.
فرماندار تهران با اشاره به اهمیت نقش معلم گفت: آنچه در آموزه های دینی ما هم وجود دارد توسعه دنیا براساس توسعه و پرورش انسان است و بزرگترین پدافند غیرعامل در یک جامعه نیروی انسانی است. در واقع موضوع تعلیم و تربیت اگر در مسیر صحیح خودش قرار بگیرد حتما آن کارآمدی را ایجاد می کند و جامعه به سمت انسجام می رود و همین منجر به بالندگی نظام می شود.
فرهادی افزود: موضوعی که در آموزش و پرورش کمتر به آن توجه شده است مهارت زندگی است و این باید پیگیری شود. ما در جامعه عاشق تر و پاک تر از معلمان‌مان نداریم و این مجموعه دریایی از انسان های مومن دارد.
عیسی فرهادی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش فرصتی است تا بتوانیم با دعوت از خانواده ها دشمن را در پای صندوق های رای و انتخابات ناامید کنیم از اهمیت جایگاه همراهی و کمک های آموزش و پرورش به نیکی یاد کرد.

وی افزود:در واقع برگزاری این انتخابات که شفاف است توسط امانتداران مردم برگزار می شود و از این جهت استرسی وجود ندارد و خروجی انتخابات کاملا سالم است.

همچنین عبدالرضا فولادوند با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش تهران وظیفه‌اش در قبال انتخابات با سایر استان‌ها متفاوت است. در واقع مدیر آموزش و پرورش شهرتهران در کنار فرماندار و نمایندگان محترم به نوعی مجری برگزاری انتخابات هستند.
وی افزود: با توجه به کثرت جمعیت در تهران قطعا برگزاری چنین انتخاباتیطاقت‌فرساست و امیدوارم با فراخوان و دعوت مردم به پای صندوق های رای دستاورد خوبی داشته باشیم. امیدوارم به یاری خداوند در کنار دوستان وزارت کشور این ماموریت بزرگ و سرنوشت‌ساز به‌خوبی انجام شود.
فولادوند با اشاره به اینکه در گذشته نیز کارهای مشارکتی خوبی انجام شده است، افزود: دوستان باید تلاش کنند از نیروهای جوان استفاده کنند. هرچه مجریان انتخابات جوان‌تر باشند قاعدتا سرنوشت این سرمایه‌گذاری ما بهتر است و اینها در انتخابات بعدی هم کمک‌کننده هستند.
وی افزود: امیدوارم بتوانیم نیروهای جوانی انتخاب کنیم که بی‌طرف باشند زیرا ما صرفا مجری انتخابات هستیم و مجری بودن به معنی بی‌طرف بودن است. نباید کسانی انتخاب شوند که با گرایش های جانبدارانه به وظیفه اصلی‌شان که اجرا و برگزاری انتخابات است لطمه بزنند.
فولادوند با اشاره به حمایت صد در صدی آموزش و پرورش شهر تهران از وزارت کشور افزود: با توجه به اینکه ما در شهر تهران یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز داریم درواقع می توان گفت به بیش از یک میلیون خانواده تهرانی دسترسی داریم و می توانیم از آنها دعوت کنیم که به پای صندوق‌های رای بیایند. این را هم بدانیم که همه ما نیروهای دولت هستیم و اگر مشکلی پیش بیاید برای همه ما و برای نظام هزینه درست می شود. نظامی که هزاران شهید عزیز خون شان برای‌آن ریخته شده است. همچنین از تلاش‌های وزارت کشور برای انتخابات‌های گذشته تشکر می‌کنم و امیدوارم بعد از این انتخابات خوبی در پیش رو داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار