باشگاه‌های کتاب‌خوانی بر رونق مطالعه در گیلان بیافزایند

رشت – (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از مربیان باشگاه های کتاب خوانی استان خواست بر رونق مطالعه در گیلان بیافزایند چرا که این روند، سرمایه گذاری فرهنگی برای نسل نو محسوب می شود.

کد مطلب: ۹۴۴۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
باشگاه‌های کتاب‌خوانی بر رونق مطالعه در گیلان بیافزایند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، روز یکشنبه در نشست رونمایی از پوستر جام باشگاه های کتاب خوانی گیلان در شهرستان رودسر اظهار داشت :باید برای نسل نو هزینه کرد و خانواده ها امروز این موضوع را درک کرده اند چرا که اگر این اقدام اکنون انجام نشود چندین برابر آن صرف درمان آسیب های اجتماعی می شود.
فاضلی یکی از راه های سرمایه گذاری برای فرزندان را سوق دادن آنان به سمت کتاب عنوان و تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب در گیلان مطالبه عمومی است و از همین روی با وجود همه مشکلات این نمایشگاه شش سال متوالی در استان برگزار شده و برای ادامه آن تلاش می شود .
وی با بیان اینکه متاسفانه فضای مجازی توهم دانایی را افزایش می دهد افزود: باشگاه های کتابخوانی امروز ارزش استان در سطح کشور هستند و می بایست بر رونق کتابخوانی بیافزایند.
فاضلی با بیان اینکه مطالبه چاپ کتاب در استان به رغم مشکلات در زمینه تامین کاغذ مطلوب است،تصریح کرد : سال ۹۷ علی رغم وجود مشکل کاغذ، ۶۸۷ عنوان کتاب در استان به چاپ رسید که ۲۱۸ عنوان آن مربوط به حوزه کودک و نوجوان بوده است.
۴۶ ناشر فعال و ۱۳۹ ناشر غیر فعال در گیلان وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار