جشنواره فرهنگی، معرفتی، آموزشی و مهارتی سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی برگزار شد

علیزاده خبر داد: اعزام دانش آموزان دختر پیشتاز استان به اردوی ملی

تبریز (پانا) - جشنواره فرهنگی، معرفتی، آموزشی و مهارتی اعضای پیشتازان دختر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در اردوگاه الغدیر تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۴۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فرهنگی، معرفتی، آموزشی و مهارتی سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی برگزار شد

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی، معرفتی، آموزشی و مهارتی اعضای پیشتازان دختر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در اردوگاه الغدیر تبریز بیان کرد: رسالت اصلی دانش آموزان عضو تشکیلات پیشتازان، یادگیری مهارت های اجتماعی و زندگی است تا در کنار درس خواندن بتوانند در کنار خانواده و جامعه و سایر دوستان نیز، خوب زندگی کنند.

صمد علیزاده ادامه داد: دوازده منش تشکیلات پیشتازان اعم از ادب و خوش خلقی، دیانت و معنویت، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی، عدل و انصاف، نظم پذیری و قانون مداری، شجاعت و دلیری و دوستی با طبیعت لازمه تربیت شهروند سالم و متوازن هستند.

وی تصریح کرد: ماموریت اصلی سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان است و هدف اصلی از برگزاری اردوهای پیشتازان نیز این است که دانش آموزان در کنار کسب دانش و تجربه به صورت منطقی، اجتماعی زندگی کردن را بیاموزند و بتوانند نظرات مخالف را بپذیرند و در موقعیت های واقعی زندگی مهارت های یاد گرفته را به کار ببندند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با ا اشاره به برگزاری اردوی ملی پیشتازان افزود: از هر استان 21 نفر در قالب 3 تیم 7 نفره به همراه مربی در اردوی ملی دختران که از 16 تا 20 مرداد در اردوگاه باهنر تهران برگزار می شود،حضور پیدا می‌کنند.

علیزاده خطاب به دانش آموزان حاضر در مراسم گفت: شما نمایندگان استان نیز باید در شان و تراز استان آذربایجان شرقی در این اردو شرکت کنید و توانمندی های خود را به نمایش بگذارید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار