مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران اعلام کرد

مهلت 20 روزه به مدیران مدارسی که به‌هنگام ثبت‌نام از والدین پول گرفتند

تهران (پانا) – مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران از مهلت 20 روزه به مدیران مدارسی که هنگام ثبت‌نام از والدین پول گرفتند، خبر داد. به گفته او با این مدیران اگر خطای خود را جبران نکنند برخورد شدیدتری خواهد شد.

کد مطلب: ۹۴۴۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مهلت 20 روزه به مدیران مدارسی که به‌هنگام ثبت‌نام از والدین پول گرفتند

عبدالرضا فولادوند درباره میزان نظارت بر تخلفاتی که مدارس تهران در هنگام ثبت‌نام انجام می‌دهند به پانا گفت: «با گستردگی جغرافیایی شهر تهران، وجود حدود 40 مدیر متخلف زیاد نیست؛ بخشی از تخلفات در مدارس دولتی اتفاق افتاده است که اکثراً برای اخذ وجه نقد در هنگام ثبت‌نام بوده که تاکنون 27 پرونده آماده ارسال به هیات تخلفات شده است.»

او ادامه داد: «در حوزه مدارس غیردولتی متأسفانه برخی مدارس علاوه بر شهریه، لیستی از هزینه غذا، فوق‌برنامه و اردو تهیه می‌کنند که این یک کارغیرقانونی است و نمی‌توان سه ماه قبل از آغاز سال تحصیلی این هزینه‌ها را اخذ کرد. دراین‌باره 11 پرونده قابل‌رسیدگی است.»

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران افزود: «با این افراد برخورد شده است و البته قبل از برخورد مؤسسان احضار شدند تا مازاد شهریه را به صاحبان برگردانند. اعلام کردیم ظرف 20 روز آینده اگر مازاد شهریه را بازنگردانند برخورد شدیدتری صورت خواهد گرفت.»

فولادوند افزود: «موضوع مورد پیگیری ما گرفتن وجه در هنگام ثبت‌نام در مدارس دولتی و گرفتن وجوهی تحت عنوان هزینه‌های متعدد در مدارس غیردولتی است.»

او درباره وجود بازرسانی در مدارس برای ثبت تخلفات گفت: «دوشنبه و چهارشنبه در هفته 16 تیم بازرسی داریم که به مدارس دولتی می‌فرستیم. مدارس غیردولتی در 6 منطقه بازرس ثابت و 40 مدرسه متخلف ناظر مقیم دارند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار