معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان عنوان کرد:

دستگاه تعلیم و تربیت فعال ترین و موثرترین نهاد در جهت تحقق نهضت ملی حفظ قرآن کریم است

مشهد(پانا) - آیین افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر سراسر کشور در بخش آوایی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۴۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه تعلیم و تربیت فعال ترین و موثرترین نهاد در جهت تحقق نهضت ملی حفظ قرآن کریم است

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: استان خراسان رضوی به دلیل وجود مضجع شریف و نورانی آقا علی ابن موسی الرضا (ع) مفتخر است که میزبان بیش از پانزده دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور و نیز چهار دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور بوده است.
وی افزود: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان با حضور بیش از دو هزار دانش‌آموز قرآنی برگزیده سراسر کشور تحت نظر ۶۰ داور ملی و بین المللی قرآن برگزار می‌شود.
مالک اشرفی تصریح کرد: یکی از دغدغه ها و مطالبات مقام معظم رهبری بحث نهضت ملی حفظ قرآن کریم است و با جرات می‌توان گفت فعال ترین و موثرترین نهادی که در تحقق مطالبه مقام معظم رهبری گام برداشته است آموزش و پرورش است چرا که در جهت تحقق این مطالبه، امروز دو میلیون و ۷۰۰ هزار دانش آموز سراسر کشور در نهضت ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم ثبت نام کرده اند که این مهم جای تقدیر دارد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان با اشاره به اینکه افتخار دستگاه تعلیم و تربیت است که از طریق حفظ قرآن کریم در مسیر تعالی و هدایت دانش آموزان گام برمی دارد گفت: بیشتر جامعه دانش آموزی که در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان شرکت کرده اند از حافظین محترم قرآن می باشند و این مهم نشان از اهتمام آموزش و پرورش به موضوع حفظ قرآن کریم در دانش آموزان و فرهنگیان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار