قم قهرمان مسابقات تنیس دانش آموزی کشور شد

قم (پانا) - تیم تنیس روی میز هیأت ورزش دانش آموزی استان قم به مقام قهرمانی مسابقات تنیس دانش آموزی کشور رسید.

کد مطلب: ۹۴۴۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
قم قهرمان مسابقات تنیس دانش آموزی کشور شد

سی و ششمین دوره مسابقات ورزش دانش آموزان پسر سراسر کشور در اردوگاه شهید چمران شهرستان رامسر و به میزبانی استان گیلان از یکم لغایت هفتم مردادماه 1398 سال جاری برگزار شد.

مهدی رضائی رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان قم با اشاره به موفقیت کسب شده توسط دانش آموزان رشته ی تنیس روی میز پسران قمی اظهار کرد: این دانش آموزان همگی از آموزشگاه غیر دولتی راه رشد ناحیه یک استان قم بودند که به نمایندگی از استان قم در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس هیأت ورزش دانش آموزی استان قم خاطر نشان کرد: در این دوره 20 دانش آموز در سه رشته ی، تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج به مسابقات کشوری دانش آموزان پسر از مقطع متوسطه اول اعزام شدند که این سری از مسابقات میزبانی استان گیلان برگزار شده است.

وی در خصوص مسابقات دانش آموزی دختران نیز تصریح کرد: هفته آینده از تاریخ نهم لغایت پانزدهم مرداد اردوگاه شهید چمران رشت میزبان این مسابقات خواهد بود.

رضایی با اشاره به درخشش بازیکنان مدرسه غیر دولتی راه رشد افزود: تیم تنیس روی میز با سرمربی گری محمد عموئیان و سرپرستی محمد حبیبی به این دوره از مسابقات اعزام شده بود که با درخشش بازیکنان تیم آموزشگاه متوسطه اول غیر دولتی راه رشد قم، آقایان علی سجادیان، سیدمحمد معین منتظری ، محمد محمدی و امیرمحمد حیدری با پشت سر گذاشتن تیم هایی مثل کهکیلویه و بویر احمد، بوشهر، اردبیل، همدان، اصفهان و مرکزی موفق به کسب این مقام ارزشمند شدند.

وی گفت: از موارد قابل ذکر در این مسابقه بسیار حساس، پیروزی سید علی سجادیان با نتیجه قاطع 3 بر 1 در مقابل جواد سهرابی رنکیگ دوم جوانان ایران بود که با این پیروزی قاطع در بازی چهارم پرونده مسابقات با قهرمانی و پیروزی تیم قم بسته شد.

رئیس هیأت ورزش دانش آموزی قم یادآور شد: در مرداد ماه سال جاری تعداد ۱۷۳ ورزشکار در غالب ۱۹ تیم در دو جنسیت و در رشته های فوتسال ، والیبال ، هندبال ، تنیس روی میز ، بدمینتون ، شطرنج ، شنا ، دو و میدانی و ژیمناستیک به پنج استان کشور «گیلان ، اردبیل ، اصفهان ، سمنان و چهارمحال و بختیاری» و از تاریخ یکم لغایت سی ام مرداد ماه به رقابت خواهند پرداخت .

خاطر نشان می شود: در مسابقات انفرادی 120 بازیکن و در مسابقات دوبل 56 تیم حضور داشتند که تیم استان قم با برتری مقابل حریفان به مقام قهرمانی نائل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار