مراسم گرامیداشت روز خبرنگار توسط سپاه استان قم برگزار می‌شود

قم (پانا)- مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران برگزیده استان قم، روز پنجشنبه 17 مرداد توسط سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۴۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گرامیداشت روز خبرنگار توسط سپاه استان قم برگزار می‌شود

علی تقوایی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و تبریک 17 مرداد ماه روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری حرفه‌ای است که رسالتی عظیم را بر دوش دارد و می‌تواند جهانی را متاثر از قلم، زبان، بیان و کلام خویش نماید.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: خبرنگار در محل وقوع رویدادها، چشم و گوش رسانه و مردم است، باید به کشف حقیقت‌ها بپردازد و آن را در کمترین زمان به مخاطبان خود برساند و اصحاب رسانه نیز باید بخشی از نیازهای کشور و استان را با فرهنگ‌سازی برطرف کنند.

وی افزود: خبرنگاران ایران اسلامی با تلاش‌های وافر خود در عرصه خبر و رسانه نماد بارزی از تعهد، تخصص، امانت‌داری و سلامت کاری را به نمایش گذاشته‌اند و خبرنگاران و عکاسان استان قم پیشتاز این عرصه هستند.

تقوایی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که فرموده‌اند: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس» گفت: ویژگی حق محوری، حق طلبی و حق گویی، از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار موفق و خداترس است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم، با بیان اینکه سعی داریم مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، امسال نیز همانند سالهای گذشته، باشکوه برگزار ‌شود، خاطرنشان کرد: در این مراسم که روز پنجشنبه 17 مردادماه با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی برگزار می شود، از خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران برگزیده استان در حوزه تهیه و انتشار اخبار سپاه و بسیج تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار