مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان شاهرود:

منش های تشکیلاتی نماد هویت یک انسان کامل است

سمنان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه منش های تشکیلاتی نماد یک انسان کامل است، گفت: وقتی دانش آموزان پیشتاز به این منش ها عامل باشند، قطعا با یک دانش آموز عادی، متفاوت خواهند بود.

کد مطلب: ۹۴۴۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
منش های تشکیلاتی نماد هویت یک انسان کامل است

سید محمد کریمی با بیان اینکه دانش آموزان پیشتاز در ضمن فرا گرفتن منش های تشکیلاتی تمام مهارت های اجتماعی را فرا می گیرند، اضافه کرد: تمام اعضای پیشتازان از نظر ارتباط اجتماعی با مردم برتر از سایر دانش آموزان عادی می باشند.

وی، 12 منشی که پیشتازان در اردو ها می آموزند و در زندگی خود به کار می گیرند را تفاوت آن ها با دانش آموزان عادی برشمرد.

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان شاهرود، هدف از این اردو را ارزیابی از فعالیت های دانش آموزان بر شمرد و خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اردوی پیشتازان دانش آموز، آموزش زندگی دسته جمعی می باشد تا پیشتازان برای زندگی در شرایط سخت و دشوار ورزیده شوند.

کریمی تصریح کرد: در اعضای پیشتازان، مهارت های اجتماعی و مهارت های تشکیلاتی دیده می شود که همه ی این مهارت ها در پایه منش های تشکیلاتی خلاصه می شوند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان پیشتاز به منش های تشکیلاتی آمیخته شده اند، تاکید کرد: هدف اصلی تشکل پیشتازان، آموزش زندگی دسته جمعی به دانش آموزان پیشتاز است تا برای زندگی در شرایط سخت و دشوار ورزیده شوند.

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان شاهرود بیان داشت: پیشتاز، یعنی کسی که 12 منش امانت داری، راستگویی، نظم و انضباط و... را در زندگی خود به کار گیرد و اینگونه یک پیشتاز به حساب می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار