تغییرات مدیریتی در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

تبریز ( پانا ) - امروز 12 مرداد ماه 98 معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل و مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز با صدور حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی معرفی شدند.

کد مطلب: ۹۴۴۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تغییرات مدیریتی در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

جعفر پاشایی در آیین تکریم ومعارفه حوزه معاونت پشتیبانی را یکی از حوزه های پیچیده و دشوار دستگاه تعلیم و تربیت از نظر کاری عنوان کرد و و از خدمات ارزنده بهروز اصغری اردلانی در طول مدت تصدی این پست که به کسوت بازنشستگی نائل آمدند قدردانی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نظم و دقت در امور، هماهنگی، سرعت عمل لازم، پایبندی به قانون و رسیدگی به بخش های مختلف را لازمه حوزه پشتیبانی دانسته و بهبود درآمدهای مستمر و ارتباط موثر با سازمان های برون سازمانی مرتبط با دستگاه را با استفاده از ظرفیت های قانونی خواستار شد.

پاشایی در این مراسم از رتبه بندی معلمان قبل از یکم مهر خبر داد و گفت: کاهش هزینه خانوار معلمان مدنظر جدی در راستای رویکرد اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی داشتن آرامش و سرلوحه قرار دادن محبت را توصیه و داشتن سبقه اخلاقی و کاری شفاف، تعهد و تخصص لازم را از ملاک های انتخاب مسئولین عنوان کرد.

طلب حلالیت معاون پشتیبانی پیشین آموزش و پرورش استان از همکاران

بهروز اصغری اردلانی نیز در ادامه با بیان اینکه شاخه معاونت پشتیبانی بیشترین نیرو را دارا است، گفت: از تاکیدات اثربخش مدیر کل برای معاونت پشتیبانی هماهنگی بین بخشی وکار بی حاشیه، پیگیری امور جانبی، نظارت و ارزیابی و مداخلات بهنگام بوده که در طول خدمت سرلوحه بوده و موفقیت های زیادی را برای دستگاه تعلیم و تربیت استان رقم زده به طوری که در کشور سرآمد شناخته شده ایم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی پیشین آموزش و پرورش استان در پایان سخنان خود از تمامی نیروی های اداری و خدماتی اداره کل و استان طلب حلالیت کرد.

تغییر نگرش سنتی به علمی تا اقدامات شایسته علمی

عطایی نیز در سخنانی داشتن اشراف کامل بر این حوزه به سبب ظرافت و پیچیدگی را لازمه کار دانسته و گفت: بدون شک نارسایی در این بخش به حوزه های دیگر منتقل می شود و بر همین اساس تمام تلاش در جهت بهبود سیستم خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی جدید آموزش و پرورش استان در گزارشی از برنامه های خود گفت: تغییر نگرش سنتی به علمی

تا اقدامات علمی شایسته مدنظر بوده و ایجاد بستر مناسب برای خدمات رفاهی فرهنگیان، شفاف سازی مالی و تکریم ارباب رجوع را برنامه های اصلی این معاونت عنوان کرد.

ستاری؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز معرفی شد

با صدور حکمی از سوی مدیر دستگاه تعلیم وتربیت آذربایجان شرقی، علیرضا ستاری به سمت مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه چهار تبریز منصوب و از تلاش های عطائی در طول مدت تصدی این پست که به سمت معاونت توسعه مدیریت و پشتبانی آموزش وپرورش استان منصوب شد قدردانی کرد.

شایان ذکر است که علیرضا ستاری پیش از این علاوه براشتغال در پست مختلف آموزشی و اداری، مدیریت آموزش وپرورش ناحیه پنج، اسکو و... را در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار