فراخوان مشمولان نخبه و اعضاء هیأت علمی دانشگاه‌ها در مردادماه 98

تهران (پانا) - معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از حضور مشمولان نخبه و اعضاء هیأت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در تاریخ 15 مرداد ماه سال جاری به مرکز آموزش شهید مدرس کرج خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۳۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان مشمولان نخبه و اعضاء هیأت علمی دانشگاه‌ها در مردادماه 98

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نجف حمیدزاده گفت: کلیه مشمولان نخبه و اعضاء هیأت علمی دانشگاه‌‌ها و موسسات آموزش عالی کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیر ماه سال 1398 دریافت کرده‌اند، باید مطابق اطلاعات درج شده در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش، برای اعزام به خدمت اقدام کنند.

وی ادامه داد: کلیه مشمولان فوق باید راس ساعت 7 صبح روز سه شنبه 15 مرداد ماه سال 98 به مرکز آموزش شهید مدرس کرج واقع در کیلومتر 28 اتوبان کرج، جنب پارک جهان نما حضور یابند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه حضور نیافتن به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود، افزود: مشمولان باید برگ‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز همچون شناسنامه، کارت ملی و ... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

سرهنگ حمیدزاده خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانیsarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار