فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در گیلان اکران می‌شود

رشت (پانا) -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: امسال در اکران همزمانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان بخشی از داوری به عهده دانش آموزان استان نهاده شده است.

کد مطلب: ۹۴۳۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در گیلان اکران می‌شود

فیروز فاضلی افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی انجام شده، امسال همزمان با برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان، در گیلان نیز همانند سایر استان‌های کشور شاهد نمایش فیلم‌های منتخب کودکان و نوجوانان خواهیم بود که این برنامه می‌تواند نشاط، شور و هیجان خوبی را برای فرزندان ما و خانواده‌هایشان فراهم کند.
وی اظهار داشت : بهتر است در برگزاری جشنواره یادشده به‌جای فعالیت های جزیره ای همه نهادها و فعالان سینمای کودک و نوجوان یک‌توان شوند تا شاهد برگزاری پرثمرتری در این دوره از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان باشیم.
وی ادامه داد: امسال بخشی از جوایز جشنواره یادشده مربوط به داوری‌هایی است که در استان‌ها انجام و بر همین اساس تیم داوری متشکل از ١٥ دانش‌آموز دختر و پسر ٩ تا ١٥ سال توسط آموزش و پرورش استان انتخاب می‌شوند و دوره کارگاهی دو روزه را در انجمن سینمای جوانان می گذرانند.
فاضلی افزود: نتیجه داوری دانش آموزان منتخب به مرکز اصلی جشنواره در اصفهان ارسال خواهد شد که در نهایت با جمع‌بندی داوری‌های سراسر استان‌ها، به فیلم‌های برگزیده جایزه اهدا می‌شود.
فیلم‌های منتخب سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان، اواخر مرداد و اوایل شهریورماه امسال همزمان با سراسر کشور در رشت اکران می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار