وحدت عامل مهم رسیدن به اهداف نهایی است

کلات(پانا)- رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات با مجید حیدر نژاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

کد مطلب: ۹۴۳۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
وحدت عامل مهم رسیدن به اهداف نهایی است

رمضان پروانه در این دیدار وحدت را عامل مهم رسیدن به اهداف نهایی دانست و افزود: با توجه به اینکه در برخی از حوزه ها با بهزیستی و دیگر نهاد های حمایتی ماموریت مشترک داریم باید با هم همگام شویم و در کنار هم از دانش آموزان عزیز بی بضاعت و معلول حمایت کنیم تا از حقوق اجتماعی خود به صورت برابر بهرمند شوند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان بر لزوم تقویت نشاط اجتماعی در بین مردم گفت: اگر موضوع آسیب های اجتماعی پیگیری نشود به یک معضل بزرگ در جامعه تبدیل خواهد گشت ، بر همین اساس آمادگی کامل داریم تا با همکاری و مشارکت جهت رفع مشکلات ، کارهای مهمی انجام دهیم .

مجید حیدر نژاد رئیس اداره بهزیستی کلات نیز در این دیدار ضمن ارائه آمار تعداد افراد تحت حمایت در این شهرستان ،آمار معلولین را نزدیک به هزار نفر دانست و گفت : متاسفانه آنگونه که باید ، نهاد بهزیستی به جامعه معرفی نشده است.

وی در ادامه بیان کرد : آسیب های اجتماعی یکی از مواردی است که نیازمند پیگیری می باشد و این امر برای ما حائز اهمیت است ، در همین راستا بزودی مرکزی برای فعالیت های سلامت_روان در شهرستان راه اندازی خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی کلات در پایان ضمن ابراز خرسندی از دغدغه مندی آموزش و پرورش نسبت به مسائل این نهاد گفت : یکی از نیازهای مهم جامعه معلولان گرامی،توجه به مسائل مادی ، مناسب سازی معابر و حفظ شان و منزلت آنان در اجتماع است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار