تشکیل جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه۱۴ با حضور معاون پرورشی

تهران (پانا) - جلسه بررسی اولویت ها و برنامه های پیشگیری از آسیب های روانی – رفتاری و اجتماعی منطقه 14، در سالن شورای اداره منطقه با حضور عبدالرسول کریمی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره کل شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۳۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه۱۴ با حضور معاون پرورشی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 14، جلسه کمیته فوریت های آسیب های اجتماعی منطقه 14، با حضور کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی، جمعی از مسئولین اداره کل شهر تهران، مریم اجاقی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴و اعضای شورای معاونین در سالن شورا برگزار شد.

در ابتدا اجاقی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴، ضمن خیرمقدم به مدعوین، در خصوص اهمیت داشتن آسیب های اجتماعی از سوی اداره کل نکاتی را ارائه نمود و در ادامه افزود: همکاران ما در منطقه با توجه به شرح وظایف خودشان در بحث آسیب ها ی اجتماعی، اقدامات و فعالیت هایی انجام می دهند ولی نکته مهم این است که اگر بخواهند با توجه به جامعه آماری که وجود دارد خروجی مثبت و چشمگیری در حل این مشکلات داشته باشند باید همه با هم در اجرای برنامه و رسیدن به اهداف، هماهنگ باشند و کمک و یاری کنند. اگر اینطور نباشد در مسیر راه به مشکلات فراوان بر خورد خواهند کرد. پس هماهنگی و همکاری، در ابتدای مسیر این راه مهم می تواند نتیجه خوبی برای ما با توجه به آماری که وجود دارد رقم بزند.

وی افزود: الحمد الله نیروهای منطقه، در هر مقوله ای که وجود دارد خیلی با هم هماهنگ هستند و تنها مشکل این است که در بعضی از مواقع مدارس از دادن آمار ، کمی خوداری می کنند و احساس می کنند که شاید یک ضعف در واحد آموزشی تلقی شود که باید برای این موضوع هم فکر بهتری انجام گیرد.

در ادامه جلسه، کریمی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل ، ضمن تشکر از زحمات مدیر منطقه و عوامل برگزاری این جلسه مهم ، هدف از برگزاری این جلسات در مناطق تهران را در درجه اول، یک ارزیابی از اهم اقدامات و فعالیت ها دانست و سپس برررسی نتایج ارزیابی را مهم اعلام کرد. همچنین اجاقی نظارت بر اهمیت ساماندهی نیروها و بررسی و رسیدگی به آسیب های اجتماعی را خیلی تاکید کرد و این دو موضوع را از مطالبات مدیر کل شهر تهران دانست.

در ادامه کریمی ضمن اشاره به استفاده از نهادها و موسسات برون سازمانی و طرح ارزنده نماد اذعان داشت: سیاست آموزش و پرورش مبتنی بر کنشی بودن است یعنی ما بتوانیم در مقابله با محرک ها از خودمان پاسخی صادر کنیم که هم خانواده و هم دانش آموزان را تحت پوشش قرار دهیم. آنچه که باید به خروجی بینجامد ومدرسه ما یک مدرسه امن و آرام باشد.

سپس در ادامه جلسه هر کدام از کارشناسی ها ی مربوطه به ارائه گزارشات و اهم اقدامات و فعالیت های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار