معاون سوادآموزی کهگیلویه وبویراحمد: آموزش دهنده های دانشجو مشمول طرح الحاقی، مدرک دانشگاهی خود را تحویل دهند

یاسو ج (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد، آموزش دهنده های مشمول که دانشجو هستند باید تا تاریخی که آئین نامه اجرایی استخدامی آموزش دهندگان سوادآموزی اعلام می کند مدرک خود را ارائه دهند.

کد مطلب: ۹۴۳۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون سوادآموزی کهگیلویه وبویراحمد: آموزش دهنده های دانشجو مشمول طرح الحاقی، مدرک دانشگاهی خود را  تحویل دهند

سیدحمدالله خواهش نیک با اشاره به موضوعات مطرح شده در نشست معاونین سوادآموزی کشور با حضور سرپرست وزارت آموزش وپرورش،نماینده ولی فقیه در نهضت سوادآموزی،رئیس شورای عالی آموزش وپرورش ،رئیس سازمان نهضت سوادآموزی،معاونین ودیگر مسئولان سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: این تاریخ معمولاً تا قبل از آزمون آموزش دهندگان است و دانشجویان ترم آخر کاردانی ویا آنانکه یک ترم مانده به آخر بوده واحتمال می دهند مدرک کاردانی را تا تاریخ مقرر دریافت می کنند می توانند با ارائه نامه از دانشگاه محل تحصیل تشکیل پرونده دهند.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان گفت: با توجه به سئوالات مکرر برخی آموزش دهندگان در مورد منابع آزمون در این نشست اعلام شد منابع آزمون اعلام نشده است ودر فضای مجازی منابعی مشابه منابع آزمونهای قبلی اعلام شده بود وبه محض مشخص شدن در سایتهایwww.savad.kb.medu.irوwww.kb.medu.irاعلام می شود.

خواهش نیک گفت: پرونده ها ابتدا در شهرستانها ومناطق تشکیل ودر کارگروهها 6نفره بررسی وپس از تأئید به استان ارسال ودر کارگروه6نفره بررسی می شود وهیچ پرونده ای بدون از تشکیل وتأئید در شهرستان ومنطقه در استان بررسی نمی شود.

او افزود: با اعلام سازمان تک دورئیها(کسانی که بین79تا پایان سال91حداقل 2سوادآموز به اسم خودشان دارند)وهم اکنون فعالند پرونده آنها تشکیل وپس از دریافت آئین نامه اجرایی به همراه دیگر بازماندگان ومشمول که احیاناً مدراکشان کامل شده در کارگروه بررسی وبا تأئید شده گان قبلی جهت آموزن معرفی می شوند.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان گفت: بنا به درخواست برخی آموزش دهندگان تک دورئیها که به دلایل مختلف غیرفعال هستند و مشمول نشده اند وهمچنان برخی که خواهان شرکت در آزمون توانمندسازی جهاددانشگاهی هستند دو نامه به پیوست امضاء تعدادی آموزش دهنده در تاریخ8مردادمستقیماً بیان موضوع با رئیس سازمان به مدیرکل منابع انسانی ارجاع شد وبا توجه به اینکه نخستین استان پیشنهاد دهنده هستیم پاسخ در اولین فرصت به استان ارائه می شود.

او افزود: با توجه به تماسهای مکرر ومراجعه برخی افراد با سابقه قبل از سال92وآموزش یک نفر برای این آموزش دهنده ها هم درخواست شد که با توجه به اینکه مصوبه مجلس کلمه تجمیعی دارد شامل آنها نمی شود.

خواهش نیک گفت: برخی آموزش دهندگان استان که ادعای فعالیت قبل از سال92دارند ولی مدرک سوابقی انها کامل نیست وبه اسم افراد دیگری بویژه برای معلمان ثبت شده پیگیریهای انجام شد که بزودی اطلاع رسانی می شود.

او افزود: از امسال استعلام سوادآموز در میز خدمت الکترونیکی و توسط آموزش دهنده ها قابل انجام است که با راهنمای عمل در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود و هر آموزش دهنده خود می تواند بی سوادان را استعلام و پیش ثبت نام نماید.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان گفت:در مورد تشکیل کلاسها بازرسی از امتحانات-طرح نماز کلید بهشت-بیمه آموزش دهنده ها-حق الزحمه آموزش دهنده ونظارت مستمر نیز مواردی مطرح شد که به تناسب نیاز به اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار