مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر:

توازن خوبی در اجرای برنامه تعالی در بین مدارس بوجود آمده است

بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: امسال مدارس دولتی و غیر دولتی در اجرای برنامه تعالی مدیریت فعالیت کردند و رتبه آوردند و این توازن خوبی است که اتفاق افتاده است.

کد مطلب: ۹۴۳۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
توازن خوبی در اجرای برنامه تعالی در بین مدارس بوجود آمده است

مرتضی روان دوست در جلسه تجلیل از مدیران برتر برنامه تعالی مدیریت اظهار داشت: امسال مدارس دولتی و غیر دولتی در اجرای این برنامه فعالیت کردند و رتبه آوردند و این توازن خوبی است که اتفاق افتاده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر بیان داشت: برنامه تعالی مدیریت سعی دارد با اجرایی کردن راهکارهای مندرج در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش راه را به سوی ارتقاء و هدفمند سازی فعالیت های مدرسه باز کند، یکی از این برنامه ها طراحی، تدوین و اجرای برنامه درسی ملی بر اساس اسناد تحول راهبردی و باز تولید برنامه های درسی موجود با تأکید بر بهره مندی از روش های خلاق، فعال و تعالی بخش است.

وی افزود: تقویت اعتماد و تعمیق تربیت اسلامی و همچنین تنوع بخشی به محیط های یادگیری در فرایند تعلیم و تربیت رسمی عمومی و افزایش نقش مدرسه به عوان یکی از کانون های پیشرفت محلی به ویژه در ابعاد اجتماعی فرهنگی از دیگر اهداف این برنامه است.

روان دوست ادامه داد: با اجرای این برنامه برنامه ریزی های پراکنده و موردی جای خود را برنامه ریزی های راهبردی و آینده نگر خواهند داد و بجای تمرکز گرایی مدیران رو به مشارکت جویی خواهند آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار