فرماندار بوشهر:

آموزش و پرورش متعلق به همه هست و یکی از راه های اداره مدارس، کمک های مردمی است

بوشهر(پانا) - فرماندار بوشهر گفت: آموزش و پرورش متعلق به همه هست و یکی از راه های اداره مدارس، کمک های مردمی است که در کنار دولت در اداره مدرسه همراهی و همکاری کنند.

کد مطلب: ۹۴۳۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش متعلق به همه هست و  یکی از راه های اداره مدارس، کمک های مردمی است

عباس جمشیدی در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بوشهر اظهار داشت: در انجام امور مربوط به پروژه مهر دیگر دستگاه ها و ادارات به آموزش و پرورش کمک کنند.

فرماندار بوشهر افزود: آموزش و پرورش متعلق به همه هست و یکی از راه های اداره مدارس، کمک های مردمی است که در کنار دولت در اداره مدرسه همراهی و همکاری کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بوشهر تأکید کرد: در طرح هجرت به کیفیت بخشی انجام امور توجه شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر همچنین اظهار داشت: پروژه مهر به معنای فراهم نمودن زیر ساخت هایی از منظر نیروی انسانی، تعمیرات، تجهیزات برای شروع بهار تعلیم و تربیت زیباست.

مرتضی روان دوست بیان کرد: در سال گذشته آموزش و پرورش شهرستان بوشهر رتبه اول استان را در پروژه مهر کسب کرد که نتیجه زحمات همه اعضای ستاد پروژه مهر است.

وی تأکید کرد: توجه به آموزش و پرورش یعنی توجه به زیر ساخت ها و اگر می خواهیم می خواهیم انسان های جامعه پذیری بسازیم که در آینده کشور را اداره کنند باید به آموزش و پرورش توجه ویژه داشت.

روان دوست پیشنهاد کرد: اگر شهرداری در رنگ آمیزی دیوار مدارس همکاری کند علاوه بر این که مدارس زیبا می شوند به زیباسازی شهر نیز کمک شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار