کارگاه آموزشی توجیهی تدوین برنامه های مناطق آموزشی استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی تدوین برنامه های مناطق آموزشی استان بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۳۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی توجیهی تدوین برنامه های مناطق آموزشی استان بوشهر برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامحسین حسینی در حاشیه کارگاه آموزشی توجیهی تدوین برنامه های مناطق آموزشی استان بوشهر با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در طول برنامه ششم توسعه، از سوی مجلس، دولت و وزارت آموزش و پرورش راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان بوشهر تعیین شده است اظهار داشت: سند تحول بنیادین اولویت اصلی آموزش و پرورش استان در سال جاری است.

وی به 196 برنامه تدوین شده در آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: همه برنامه های اجرایی استان مبتنی بر اهداف سند تحول بنیادین و برنامه وزارت در سال 98 تنظیم خواهد شد که در همین راستا به زودی یک بسته راهنمای عمل در قالب «انتظارات از مدرسه» به واحدهای آموزشی ابلاغ خواهد شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: مناطق آموزشی همه برنامه ها را به صورت تجمیعی و دوره ای به مدارس ارسال خواهند کرد و هیچ برنامه ای نباید به صورت معاونتی و تفکیکی به مدارس ابلاغ شود.

حسینی با تاکید بر اینکه باید به همه ابعاد رشدی دانش آموزان در دوره های مختلف توجه شود یادآور شد: مدرسه محوری از تاکیدات اصلی سند تحول بنیادین است و تنظیم برنامه باید در این زمینه صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار