کسب دیپلم افتخار توسط دانش آموز اهری در جشنواره کشوری فیلم کوتاه مدرسه

اهر(پانا) - دانش آموز پایه یازدهم مدرسه نمونه دانش و عضو پژوهشسرای دانش آموزی خیام آموزش و پرورش اهر با رای هیئت داوران، دیپلم افتخار جشنواره ملی فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه را کسب کرد.

کد مطلب: ۹۴۳۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب دیپلم افتخار توسط دانش آموز اهری در جشنواره کشوری فیلم کوتاه مدرسه

فراخوان پنجمین دوره جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه در قالب فیلم داستانی، مستند، علمی و آموزشی، انیمیشن، فتوکلیپ و تیزر تبلیغاتی در اسفند ۹۷ به مدارس سراسر کشور ارسال شد و دانش آموزان تا پایان اردیبهشت ۹۸ فرصت داشتند که فیلم‌های کوتاه خود را بسازند و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

این جشنواره از دو بخش اصلی و جانبی تشکیل شده است که بخش اصلی شامل مستند سازی داستانی، پویانمایی، فیلم تبلیغاتی و فیلم‌های علمی - آموزشی بود و بخش جانبی جشنواره شامل فیلم نامه نویسی، پوستر و عکس بود.

موضوع پنجمین جشنواره آزاد بود و البته موضوعات ویژه‌ای مانند خانواده، انرژی و نانو، ایران و آینده، مسجد، مدرسه، احسان و نیکوکاری از جمله موضوعات پیشنهادی بود که به دانش آموزان اعلام شده بود.

در مجموع دو بخش اصلی و جانبی ۲ هزار و ۵۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از داوری ۱۰۰ اثر برگزیده، معرفی و اعلام شده است. دانش آموزان از مقاطع ابتدایی تا دبیرستان می‌توانستند در این دوره از جشنواره که با هدف «انگیزه‌دهی به دانش‌آموزان هنرمند و مستعد هنر در جهت تولید محتوای مناسب و خلاقانه هنری و کشف استعدادهای هنری دانش‌‌آموزان» بود، شرکت کنند.

مهدی خلیلیان عضو پژوهشسرای دانش آموزی خیام آموزش و پرورش اهر و دانش آموز پایه یازدهم نمونه دانش با تهیه و تدوین فیلم "نقش فناوری نانو بر زندگی" توانست در موضوع ویژه نقش فناوری نانو که تحت حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو بود با رای هیئت داوران، دیپلم افتخار این جشنواره ملی را کسب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار