علت مشاهده دود حوالی دریاچه چیتگر اعلام شد

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک مجتمع کارگاهی در ضلع غربی دریاچه چیتگر خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۳۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
علت مشاهده دود حوالی دریاچه چیتگر اعلام شد

سید جلال ملکی در گفت و گو با پانا درباره این حادثه اظهار کرد: حوالی ساعت۱۱ و ۴۵ دقیقه امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در پروژه کارگاهی بزرگ حوالی دریاچه چیتگر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه به همراه تانکر آب به محل حادثه واقع در یک کارگاه ساختمانی در ضلع جنوب غربی دریاچه چیتگر اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه اولین ایستگاه در مدت زمان دو دقیقه به محل حادثه رسید، گفت: این کارگاه بزرگ دارای نیروها و تجهیزات آتش نشانی بود و پیش از رسیدن آتش‌نشانان نیروهای مستقر در محل انجام عملیات را آغاز کرده بودند. محل آتش‌سوزی یک ساختمان در حال ساخت با اسکلت فلزی بود که در محل نگهدای مصالح آن، دچار آتش‌سوزی شده بود. در این مکان مقداری پشم شیشه، لوله پلیکا و مقداری سیلندر گاز استیلن وجود داشت که دود غلیظی که در این محدوده مشاهده می‌شد نیز به علت سوختن همین مواد بود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند،گفت: عملیات مدتی ادامه داشت و هم اکنون بخشی از شعله زنی‌ها هم انجام شده و این حادثه تاکنون مصدومی نداشته است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار