رئیس سازمان نوسازی مدارس خبر داد:

ابلاغ اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی برای جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارس

رخشانی مهر: ۲۴هزار بخاری نفتی در مدارس کشور وجود دارد و تلاش بر این است تا قبل از آغاز فصل سرما این نوع بخاری‌ها از مدارس دارای علمک گاز جمع‌آوری شود

تهران(پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد در سال جاری ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارس سراسر کشور، ابلاغ شده است.

کد مطلب: ۹۴۳۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی برای جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارس

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان محلات گفت: ۲۴ هزار بخاری نفتی در مدارس کشور وجود دارد که در سال جاری ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور جمع‌آوری این بخاری‌ها از مدارس بین استان‌های سراسر کشور توزیع شده است.

او ادامه داد: جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارس کشور از مهم‌ترین اولویت‌‌های سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس است و تلاش بر این است تا قبل از آغاز فصل سرما این نوع بخاری‌ها از مدارس دارای علمک گاز جمع‌آوری شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: یکی از برنامه‌های جدی و اساسی سازمان نوسازی مدارس، تشویق خیرین است. در سال جاری که ما بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کشور را برگزار کردیم حدود 1480 میلیارد تومان جذب اعتبار داشتیم که نسبت به سال 97 حدود 20 درصد رشد داشتیم .

رخشانی مهر گفت: قانون این اجازه را به ما داده است که در صورتی که خیری 50 درصد سهم یک پروژه را تامین کند 50 درصد دیگر را ما از محل طرح مشارکتی تامین اعتبار کنیم. به همین منظور طبق پیشنهاد همکاران، نمایندگان و فرمانداران مقرر شد در ساخت یک پروژه شش‌کلاسه خیّری مشارکت کنیم و اعتبار مورد نیاز را از محل اعتبارات ملی تأمین خواهیم کرد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: همچنین جمع‌آوری مدارس خشتی و گلی از کشور تا آغاز سال تحصیلی از دیگر برنامه‌های مهم این سازمان است. در استان مرکزی نیز پنج مدرسه خشتی گلی وجود دارد که تا مهر جمع آوری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار