کندوان عصر امروز یک‌طرفه می‌شود

ساری (پانا) - پلیس راه مازندران اعلام کرد که آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲ بامداد فردا از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود. 

کد مطلب: ۹۴۳۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کندوان عصر امروز یک‌طرفه می‌شود

بر اساس اعلام پلیس راه مازندران، آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲ بامداد فردا از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور چالوس ممنوع و آمدوشد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع است.

آمد وشد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۲ مرداد ماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع شد.

در صورت افزایش حجم تردد و گنجایش نداشتن سطح راه محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محور‌های هراز و کرج به چالوس اعمال می‌شود.

رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان مازندران را دارند، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار