مهرزاد حمیدی: به دنبال واگذاری میزبانی مسابقات ورزش دانش‌آموزی به مدارس هستیم

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به برنامه‌های متنوع این وزارتخانه برای حوزه ورزش اشاره کرد و خبر داد به دنبال واگذاری میزبانی مسابقات دانش‌آموزی به مدارس هستیم.

کد مطلب: ۹۴۳۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مهرزاد حمیدی: به دنبال واگذاری میزبانی مسابقات ورزش دانش‌آموزی به مدارس هستیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، مهرزاد حمیدی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی دختران دوره اول متوسطه سراسر کشور به میزبانی استان گیلان که در اردوگاه شهید چمران رامسر برگزار شد، با اشاره به حضور دانش آموزان ورزشکار از سراسر کشور، گفت: شما عصاره‌های دانش‌آموزی کشور در رشته‌های ورزشی و آینده سازان تیم‌های ملی بانوان هستید.

او در ادامه با یادآوری تأکید رهبری به توجه مسئولان آموزش و پرورش به حوزه ورزش گفت: طبق نظر ایشان از طریق فعالیت‌های فوق برنامه ورزشی در مدارس می‌توانیم نشاط اجتماعی ایجاد کنیم و دانش‌آموزان در کنار تحصیل و تهذیب، ورزش نیز انجام دهند.

معاون وزارت آموزش و پرورش خطاب به ورزشکاران حاضر در مراسم افتتاحیه اظهار داشت: شما این شانس را داشته‌اید که در یک رقابت چهار و نیم میلیون نفری دانش‌آموزان از المپیادهای مدارس و در قالب تیم‌های مدرسه‌ای منطقه، شهرستان و استان به مرحله کشوری راه یابید و آینده تیم‌های ملی در دستان شماست.

مهرزاد حمیدی به برنامه‌های متنوع وزارت آموزش و پرورش برای سال آینده اشاره کرد و گفت: ما به دنبال واگذاری میزبانی مسابقات به مدارس هستیم. در این دوره از مسابقات در کنار تمام استان‌ها دانش آموزانی از استان‌های سیل‌زده و زلزله‌زده گلستان، کرمانشاه، لرستان و خوزستان حضور دارند وآموزش و پرورش تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که از ابتدای سال تحصیلی آینده این دانش‌آموزان بدون مشکل در مدارس حضور داشته باشند و در کنار تحصیل به ورزش نیز بپردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری سی و امین دوره مسابقات ورزش دانش آموزان دختر کشور به میزبانی گیلان، گفت: 352 ورزشکار دختر در رشته‌های شطرنج ( 24 استان)، بدمینتون ( 24 استان) و تنیس روی میز ( 28 استان) از روز ۱۱ مرداد به مدت 4 روز با هم رقابت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار