جزییات درگیری مسلحانه امروز در باغملک خوزستان

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان باغملک جزییات درگیری مسلاحانه ماموران انتظامی این شهرستان با اشرار مسلح در روز پنجشنبه را تشریح کرد.

کد مطلب: ۹۴۳۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جزییات درگیری مسلحانه امروز در باغملک خوزستان

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ "حسین زلقی" فرمانده انتظامی شهرستان باغملک در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه ای، ماموران فرماندهی انتظامی بخش صیدون در حین ایست و بازرسی به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که دارای ۴ سرنشین بودند مشکوک شده و فرمان ایست دادند.

او افزود: سرنشینان ۲ خودرو به محض مشاهده ماموران پلیس به سمت روستاها و کوه های اطراف فرار و پس از تعقیب و گریز حدود ۲۰ کیلومتری به سمت خودروهای نظامی پلیس و عبوری و همچنین مردم تیراندازی کردند، که در نهایت با آتش متقابل پلیس مواجه و ۲ نفر از آنان دستگیر و خودروهای آنان نیز توقیف شد.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه یکی از دستگیرشدگان بر اثر شلیک پلیس از ناحیه پا مصدوم شده و نفر دیگر متواری شدند، بیان داشت: در بازرسی از ۲ خودروی توقیف شده یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، سه تیغه خشاب به همراه ۷۹ تیر جنگی و یک جفت پلاک خودروی سرقتی کشف شد.

زلقی با تأکید بر اینکه دستگیری ۲ فرد متواری دیگر به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه خودروی مشکوک و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

درگیری نیروهای انتظامی با اشرار متواری، از صبح امروز در کوههای منطقه اعلا بخش صیدون شهرستان باغملک آغاز شده بود که طی آن به مردم عادی و ماموران آسیبی وارد نشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار