دیدار رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان با دانش‌آموزان یزدی راه‌یافته به مرحله کشوری المپیادهای علمی

یزد (پانا) - فاطمه مهاجرانی، رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش با هشت دانش آموز راه یافته به مرحله دوم کشوری در دوره آموزش تابستانی المپیادهای علمی کشور دیدارکرد.

کد مطلب: ۹۴۳۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان با دانش‌آموزان یزدی راه‌یافته به مرحله کشوری المپیادهای علمی

مهاجرانی به همراه عباسعلی دانافر و رئیس اداره استعداد های درخشان استان یزد، برای پیگیری وضعیت دانش آموزان برتر المپیادی استان به دانشگاه شهید رجایی تهران رفتند و درنشستی صمیمی با این دانش آموزان نخبه گفت‌وگو کردند .


دراین دیدار دانش آموزان با قدردانی از پیگیری و توجه مسئولان به طرح مسائل و دیدگاه های خود پرداختند و نظرات خود را برای فراهم آوردن زمینه موفقیت دانش آموزان نخبه استان در تورنمنت های علمی ارائه دادند .
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش در جمع این دانش آموزان گفت: یکی از راه های موفقیت، شرکت در المپیادهای علمی است و شما دانش آموزان باید با حفظ و تقویت روحیه و انگیزه در این مسیر گام بردارید .


مهاجرانی ه دانش آموزان اظهار گفت:فرصت ارزشمند حضور در این دوره آموزشی که برای هر دانش آموزی ایجاد نمی شود را درشت بشمارید و حداکثر استفاده را از آن ببرید .


" عباسعلی دانافر" نیز انگیزه ،جدیت و روحیه علمی دانش آموزان را ستود و موفقیت را محصول استعداد ،تلاش و حمایت دانست و برای این عزیزان آرزوی توفیق روزافزون کرد .


قابل ذکر است سارا فلاح رشته ادبی، آتنا مدرسی رشته زیست، محمد مهدی گلبخش رشته زیست، محمد آقایی رشته کامپیوتر، امیر محمد خدایی رشته ریاضی و کامپیوتر، محمدرضا فلاح‌زاده رشته زیست، نرگس خالصی‌زاده و مهدیه شهابی‌پور رشته نجوم به مرحله کشوری المپیاد های علمی راه یافتند و هم اکنون در حال گذراندن اردوی آمادگی تابستانی در دانشگاه شهیدرجایی تهران هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار