آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر سراسر کشور در بخش آوایی

مشهد (پانا) - آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر سراسر کشور در بخش آوایی با حضور مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و همچنین معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۳۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر سراسر کشور در بخش آوایی

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر سراسر کشور در بخش آوایی با حضور قریب به یک هزار دانش آموز منتخب قرآنی در 14 سالن برگزار شد.

وی افزود: سعی کردیم در کنار مسابقات قرآنی، برنامه های فرهنگی را نیز تدارک ببینیم که به نوعی ضمیمه این مسابقات محسوب می شد ضمن اینکه مسابقات رشته مداحی را در داخل مسجد گوهرشاد برگزار کردیم که حال و هوای خاصی به این مسابقات داده بود.

مالک اشرفی در ادامه از حضور 111 دانش آموز شرکت کننده در این مسابقات که زیارت اولی بودند خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات نتایج مثبت و آورده های فراوانی داشته است و یکی از این موارد، زیارت دانش آموزان زیارت اولی بود که بسیار ارزشمند بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان ضمن بیان حس و حال معنوی زیارت های دوران کودکی خود از حرم آقا علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: هر زمان که درمانده می شدیم اسم حضرت رضا (ع) را می آوردیم و امروز حسرت آن روزها را می خوریم که یک بار دیگر گم شویم و شاید خودمان را در حرم امام رضا علیه السلام پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار