معرفی برگزیدگان رشته معارف قرآن و حدیث مسابقات قرآن ‌گیلان

رشت (پانا) -مدیرکل اوقاف گیلان از معرفی برگزیدگان رشته‌های معارف قرآن و حدیث چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۳۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
معرفی برگزیدگان رشته معارف قرآن و حدیث مسابقات قرآن ‌گیلان

حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزیدگان رشته‌های معارف قرآن و حدیث چهل‌و‌دومین دوره مسابقات استانی قرآن، اظهار کرد: آزمون این افراد ۲۰ تیر ماه و به شیوه اینترنتی و همزمان با برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم برگزار شد.

وی با بیان اینکه در رشته حدیث بخش برادران، مهدی حکیمی راد از ماسال، صفرعلی احدی از رشت و علی لاغر فیروزجائی از لنگرود موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند افزود : در رشته تفسیر بخش برادران، غلامرضا خداداد از فومن، نوید هوشمندپور ریک از تالش و محمد شعبانی از شفت رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

حجت الاسلام علیزاده در ادامه با اشاره به اینکه در رشته حدیث بخش خواهران، سودابه رمضان پور از لنگرود، سیده‌زینب تقوی پور و مونا باغبان هنردوست از رشت رتبه‌های برتر را کسب کردند گفت: در رشته تفسیر قرآن کریم بخش خواهران، مژگان نجفی از آستانه اشرفیه مقام اول، زهرا رنجبر چوبه از صومعه سرا و سیده معصومه اسماعیلی تسیه از رشت مشترکا مقام دوم و طیبه نوروزی فخبی از رشت سوم شدند.

وی تصریح کرد: در رشته تفسیر موضوعی قرآن کریم بخش خواهران، زهرا رویتوند از رشت، صدیقه بهار مست از فومن و مریم تقی‌زاده اشکوایی از رشت به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار