حضور ۱۵ دختر قایقران آذربایجان‌غربی در اردوی آمادگی المپیاد کشوری

ارومیه(پانا)- دبیر هیات قایقرانی آذربایجان‌غربی گفت: هم‌اکنون ۱۵ دختر نونهال و نوجوانان استان در ۲ رشته رویینگ و آب‌های آرام در اردوی آمادگی اعزامی به المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور حضور دارند.

کد مطلب: ۹۴۳۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۱۵ دختر قایقران آذربایجان‌غربی در اردوی آمادگی المپیاد کشوری

«شهرام احمدی» افزود: این اردو از ۲ ماه گذشته در سد شهرچایی ارومیه آغاز شده است و تا اوایل شهریور ماه امسال ادامه می‌یابد.

وی بیان کرد: مربی‌گری تیم رویینگ بر عهده «رویا عباسی» از قهرمانان سابق تیم ملی است و هدایت تیم آب‌های آرام را «عاطفه راحمی» بر عهده گرفته است.

وی ادامه داد: از ۱۵ دختر قایقران حاضر در این اردو پنج الی هفت نفر خط می خورند و در نهایت در هر رشته چهار یا پنج نفر به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور اعزام خواهند شد.

دبیر هیات قایقرانی آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات رویینگ المپیاد دختران و پسران نهم شهریور امسال به میزبانی استان خراسان‌شمالی و رقابت‌های آب‌های آرام نیز در یکی از ۲ استان اردبیل یا کردستان برگزار می‌شود.

احمدی افزود: سال گذشته در نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که در رده سنی نوجوانان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد «شیما تقی یار و مهشاد فاضلی‌ثانی» توانستند در رویینگ ۲ نفره تک پارو مدال طلا و مقام قهرمانی را از آن خود کنند.

وی ادامه داد: همچنین در بخش پسران «سینا پاشایی» مدال نقره و «امیررضا رضازاده» مدال برنز رویینگ تک نفری را به دست آوردند.

استان آذربایجان‌غربی در نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور که در ۷۸ رشته ورزشی و ۲ بخش دختران و پسران برگزار شد، با کسب ۲۲ مدال طلا، ۱۱ نقره و ۱۳ برنز رتبه دهم کشور را به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار