دومین جلسه ستاد جشنواره جوان خوارزمی (بخش دانش آموزی)برگزار شد

زنجان (پانا) - دومین جلسه ستاد جشنواره جوان خوارزمی (بخش دانش آموزی) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۳۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه ستاد جشنواره جوان خوارزمی (بخش دانش آموزی)برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان و به نقل ازاداره استعدادهای درخشان اداره کل، دومین جلسه ستاد جشنواره جوان خوارزمی (بخش دانش آموزی) با حضور محمدمهدی مومنی، رئیس اداره استعدادهای درخشان استان خراسان رضوی و عضو ستاد مرکزی جشنواره جوان خوارزمی و بیت اله احمدی نژاد، مشاور اجرائی مدیر کل آموزش و پرورش استان در محل سالن شهید تجلی این اداره کل برگزار گردید.

در ابتدای جلسه احمدی نژاد ضمن خوش آمدگویی به میهمان وزارتی راجع به اجرای جشنواره در استان توضیحاتی را ارائه داد.

در ادامه جمال رحمتی، دبیر استانی جشنواره به توضیح اقدامات انجام گرفته پرداخت.

در این جلسه که دبیران و مدیران پژوهش­ سراهای مناطق و نواحی استان در آن شرکت داشتند مسائل و موضوعات مرتبط با این جشنواره مورد بحث و تبادل نظر صورت گرفت. ابتدا دبیران و مدیران مناطق به بیان دیدگاه­های خود در زمینه جشنواره پرداختند و مشکلات جاری در منطقه و ناحیه متبوع را مورد بررسی قرار دادند. در انتهای جلسه مومنی ضمن جمع ­بندی موضوعات جلسه به سوالات همکاران در زمینه جشنواره پاسخ داد.

وی عنوان کرد: «آموزش و پرورش به مثابه جعبه سیاه هر جامعه است و مشکلات و مسائل روز هر کشور باید در آموزش آن کشور جستجو شود.»

مومنی در ادامه افزود: «آموزش و پرورش باید در اولویت اصلی کشور قرار گیرد تا شاهد رفع مشکلات باشیم.»

این مقام مسئول اضافه کرد اضافه کرد: «قسمت زیادی از مطالب ارائه شده در کلاس­های درس با نیازهای جامعه و دانش ­آموزان همخوانی ندارد و به بازبینی کلی احتیاج دارد.»

رئیس اداره استعدادهای درخشان استان خراسان رضوی یادآور شد: «تبدیل دانایی به دارائی کلید موفقیت آموزش و پرورش است. باید راهی یافت تا دانش­ آموزان به سمت مهارت آموزی و شهروند شدن هدایت شوند و جشنواره جوان خوارزمی بستر مناسبی برای این کار فراهم می کند.»

مومنی در انتها ضمن آرزوی موفقیت برای تیم آموزشی اداره کل استان، خواستار تشکیل کمیته ای علمی و تخصصی برای هدایت و راهنمایی آثار جشنواره شد و از زحمات اعضای ستاد تقدیر و تشکر به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار