«بلانکو» برنامه معرفی فیلم های کوتاه به مخاطب آمریکای لاتین

تهران (پانا) - مدیر تولید و برنامه های هیسپان تی وی از تولید و پخش برنامه تلویزیونی «بلانکو»(سفید) با موضوع معرفی فیلم های کوتاه ایرانی و خارجی و جشنواره فیلم 100 ثانیه ای ایران از این شبکه خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۳۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
«بلانکو» برنامه معرفی فیلم های کوتاه به مخاطب آمریکای لاتین

به گزارش روابط عمومی هیسپان تی وی ، فهیمه اسماعیل پور با اعلام اینکه به زودی مجموعه «بلانکو» از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود، گفت: این مجموعه 25 دقیقه ای با اجرای «اُسوالدو کانالز» در هر قسمت خود یک فیلم کوتاه را معرفی و ضمن نمایش بخش هایی از آن با کارگردان و سازنده اثر به گفت و گو می نشنید.
وی ضمن معرفی بیشتر «بلانکو» بیان کرد: این مجموعه برای 13 هفته پیش بینی شده و تا کنون سه قسمت آن آماده شده و در ماه آگوست روی آنتن خواهد رفت.
مدیر تولید و برنامه های هیسپان تی وی ادامه داد: در قسمت نخست «بلانکو» فیلمی کوتاه در رابطه با بمباران نوار غزه پخش می شود که سازندگان آن «خولیو پِرِز دِلکامپو» و «کارلُس بووِر مارتینز» اسپانیایی تبار هستند.
اسماعیل پور افزود: مخاطبان و فیلم سازان هم می توانند برای معرفی فیلم های کوتاه با شبکه هیسپان تی وی ارتباط بگیرند، البته با توجه به مخاطب هدف شبکه، بیشتر به فیلم های کوتاه آمریکای لاتین و مستقل می پردازیم و موضوعات مورد نظر هم طیف وسیعی داشته و بسیار متفاوت است.
وی یادآور شد: در همه قسمت های «بلانکو» سعی داریم جشنواره 100 ثانیه ای ایران را هم به عنوان یکی از جشنواره های بین المللی معرفی کنیم و هر بار یک فیلم از این جشنواره را پخش می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار