در دیدار مدیر مخابرات منطقه سمنان و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان رخ داد:

تقدیر از مدیر مخابرات منطقه سمنان جهت راه‌اندازی سیستم شبکه دولت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان

سمنان (پانا) - رمضانعلی حلوائی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان، با حضور در دفتر مدیر مخابرات منطقه سمنان، با مهندس مجید دارائی، مدیر مخابرات منطقه سمنان دیدار کرده و از ایشان جهت راه‌اندازی سیستم شبکه دولت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، تقدیر کرد.

کد مطلب: ۹۴۳۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مدیر مخابرات منطقه سمنان جهت راه‌اندازی سیستم شبکه دولت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان ضمن تقدیر از عملکرد مخابرات منطقه سمنان در راستای راه‌اندازی سیستم شبکه دولت و سیستم پیامکی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، لوح تقدیری به مهندس دارائی اهداء نمود.

متن لوح تقدیر به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس دارایی، مدیر محترم مخابرات استان سمنان

برخود می‌بالیم که به نشان تشیع علوی مزین و به نگاهبانی از بقاع متبرکه و حرم‌های ائمه اطهار علیهم‌السلام که به حق جلوه‌گاه انوار الهی و کعبه آمال دل‌های شیداست دل بسته‌ایم.

درودی خالصانه حضور شما که به افتخار خدمت به ائمه اطهار علیهم‌السلام نائل آمدید. مسلماً توفیق افتخار خدمت به اهل‌بیت علیهم‌السلام نصیب کسانی خواهد شد که از ارادتمندان واقعی آنها باشند.

به شکرانه‌ی این توفیق و به پاس همکاری مجدانه و صادقانه شما در راه‌اندازی سیستم شبکه دولت و سیستم پیامکی دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان، در کمال امتنان این لوح سپاس محضر شما که وجودتان سرشار از سرچشمه زلال عشق و شور علوی و فاطمی و حسینی است، تقدیم می‌گردد.

امید است سعی و تلاش عاشقانه‌ی شما به پاداش جزیل مشکور گردد. توفیق روزافزون شما را ظل عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر "عج" و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار