مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد:

کلیه امور مربوط به مراکز 2020 استانداردسازی می شود

سمنان (پانا) - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: با هدف استانداردسازی و بهبود کیفیت پاسخگویی مراکز 2020، ساز و کار پرداختی به پرسنل این مراکز از حقوق ثابت به ترکیب حقوق ثابت و متغیر تبدیل می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۳۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کلیه امور مربوط به مراکز 2020 استانداردسازی می شود

سیدمجید صدری خاطرنشان کرد: برای تمام کارکنان مراکز 2020، در صورت پاسخگویی بیشتر از حداقل تعداد تماس تعیین شده، به ازای هر تماس مبلغی، به عنوان کارانه پرداخت می‌شود.

وی افزود: به منظور برآورده شدن اهداف و شاخص‌های مراکز تماس، جذب پاسخگو به صورت ساعتی نیز امکان‌پذیر است؛ یعنی برای افرادی که به صورت پاره وقت و ساعتی تمایل به اشتغال دارند، شامل گروه‌هایی مانند دانشجویان، سربازان و ... امکان همکاری و دریافت حقوق متناسب با تعداد پاسخگویی فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین تصریح کرد: با توجه ویژه به کارکنان مراکز 2020، اقدامات اضافه دیگری برای پرسنل برنامه‌ریزی شده است، به نحوی که برای کارکنانی که پاسخگویی قوی تر و بالاتر از میانگین استاندارد تعریف شده دارند، به ازای هر تماس، پاداش جداگانه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

صدری ادامه داد: توجه به سرمایه انسانی و به خصوص کارکنانی که در نزدیک‌ترین حوزه ارتباط با مشتریان و تعامل با آن‌ها قراردارند، از مهمترین اولویت‌های مجموعه مخابرات ایران است.

وی تصریح کرد: استانداردسازی وضعیت پاسخگویی و پرداخت پاداش و کارانه ویژه به کارکنان برتر در رفع دغدغه‌های کارکنان این مراکز موثر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار