مدیر مخابرات منطقه سمنان در آیین تقدیر از کارکنان برتر سال ۱۳۹۷:

کارکنان مخابرات، ذخیره عظیمی از دانش و تجربه هستند

سمنان (پانا) - با هدف ارتقاء سطح انگیزش کارکنان و تکریم و تجلیل از زحمات کارکنان برتر سال 97 ، مراسمی با حضور مجید دارائی، مدیر مخابرات منطقه سمنان و جمعی از مدیران و کارکنان مخابرات استان سمنان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۳۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
کارکنان مخابرات، ذخیره عظیمی از دانش و تجربه هستند

مجید دارائی ضمن خوشامدگویی و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان برتر مخابرات منطقه سمنان، عنوان کرد: مخابرات منطقه سمنان، ذخیره عظیمی از دانش و تجربه را در قالب سرمایه انسانی متخصص خویش داراست و با برنامه‌ریزی اصولی و تلاش و همت این سرمایه عظیم، موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگی را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شاهد خواهیم بود.

مدیر مخابرات منطقه سمنان ضمن تأکید بر نقش مثبت رقابت‌های سازنده کارکنان در پیشبرد اهداف سازمان، دست اندرکاران این برنامه در اداره منابع انسانی و همچنین برگزیدگان سال 97 را شایسته تقدیر و تشکر دانست.

دارائی افزود: این نوع نشست‌ها و گردهمایی‌ها باعث ایجاد همدلی و همبستگی سازمانی و ارتقاء سطح انگیزش کارکنان خواهد شد و می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف کلی سازمان و ارائه خدمات مطلوب یاری نماید.

در ادامه این مراسم از کارکنان برتر مخابرات منطقه سمنان در سال 1397 با اهداء لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد و کارکنان یاد شده در محل سالن ویدئو کنفرانس به همراه مدیریت منطقه و مدیران مخابرات استان عکس یادبود گرفتند.

شایان ذکر است این مراسم با حضور مدیریت، معاون و جمعی از مدیران، رؤسای ادارات و کارکنان برتر سال 97 مخابرات منطقه سمنان بصورت حضوری و مدیران و رؤسای مخابرات شهرستان‌های استان بصورت ارتباط ویدئو کنفرانس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار