برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی مدرسین استانهای کشور در رابطه باانتخاب رشته های آزمون سراسری

تهران(پانا)-کارگاه آموزشی توجیهی مدرسین استانهای کشور در رابطه باانتخاب رشته آزمون سراسری به میزبانی شهرستان‌های استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار در حال برگزاری‌است.

کد مطلب: ۹۴۳۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی مدرسین استانهای کشور در رابطه باانتخاب رشته های آزمون سراسری

این کارگاه با حضور محمدی رئیس مرکز تحقیقات سازمان سنجش و آموزش کشور، مسعود شکوهی مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش و دیگر مهمانان با موضوع هدایت تحصیلی و راهنمایی انتخاب رشته کنکور سراسری برای مدرسین استان‌های کشور برگزار شد.

شکوهی در سخنانی با ابراز خرسندی از برگزاری این کارگاه آموزشی در جهت مشاوره صحیح توسط متخصص دلسوز این حوزه، اظهار داشت: قطعا شما متولیان اصلی این کار دقت نظر بیشتری برای جلوگیری از سوءاستفاده مراکز غیر مجاز و غیر مسول خواهید داشت و در جهت کاهش آشفتگی و نگرانی خانواده‌ها تلاش کنید.

او در ادامه تلاش برای استفاده از مشاوران با تجربه آموزش و پرورش را برای کاهش استرس خانواده‌ها و دانش‌آموزان بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: انتخاب رشته دانش آموزان فارغ از هر سطح دسترسی در انتخاب رشته باید با کمترین التهاب و استرس کنترل شود تا دانش‌آموزان نیز بتوانند بهترین انتخاب رشته را داشته باشند.

در ادامه این کارگاه مدرسین سازمان سنجش نیز با بیان نکاتی در جهت مشاوره صحیح انتخاب رشته سخنرانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار