تنوع عناوین مسابقات قرآنی موجب حضور بیشتر دانش آموزان می شود

مشهد(پانا)- ناظر سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز گفت: در این مسابقات قرآنی دانش آموزی ما شاهد عناوین مسابقه بیشتری هستیم که موجب حضور بیشتر دانش آموزان و همچنین باعث کشف استعداد های بیشتری می شود.

کد مطلب: ۹۴۳۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد

روح الله آقایی ناظر مسابقات قرآن عترت و نماز در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: استان خراسان و شهر مشهد که خاستگاه حفاظ و قراء بین المللی کشور است و در برگزاری همچین مسابقات قرآنی ید طولایی دارد.
وی در ادامه در مورد مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: افتتاحیه ای که ما شاهدش بودیم افتتاحیه بی نقصی بود که هم از کیفیت قابل توجهی برخوردار بود و هم با زمان مناسبش از کمیت خوبی هم برخوردار شده بود.

آقایی افزود: من اولین باریست که به عنوان ناظر با آموزش و پرورش کار می کنم و از ابتدای روز که من وارد روند مسابقات شدم ارتباطات و وظایف همه به صورت حرفه ای و در عین حال دوستانه تقسیم شده بود...

ناظر 37 دوره مسابقات قرآن عترت و نماز اظهار کرد: جوهای اردویی ایجاد شده در اینجا به صورت زیبا در چهره دانش آموزان نمایان بود و این شور اشتیاق درون جوانان به خوبی ظاهر شد.
وی با توجه به مراسم افتتاحیه تصریح کرد: گام اول این مسابقات که افتتاحیه بود با قدرت برداشته شد و این نوید یک دوره معنوی و عالی را به ما می دهد.

آقایی که سابقه حضور در مسابقات اوقاف را دارد گفت: مسابقات دانش آموزی چند سالی است از اوقاف منفک شده است و در حال حاظر اجرا کننده ی اصلی آن آموزش و پرورش است وما باید توجه کنیم که درآموزش و پرورش ما شاهد قشر بزرگتری از جامعه هستیم که در این مسابقات شرکت می‌کنند و همچنین در این مسابقات دانش آموزی ما شاهد عناوین مسابقه بیشتری نسبت به اوقاف هستیم که این تنوع قطعا به کشف استعداد های بیشتری سرانجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار