بررسی نشریات اصفهان از دیروز تا امروز در برنامه "کارنامه"

اصفهان (پانا) - هفته نامه "نوید اصفهان" در اولین نشست برنامه "کارنامه"، 10 مرداد ساعت 18 در بنیاد امیرقلی امینی بررسی می شود.

کد مطلب: ۹۴۳۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بررسی نشریات اصفهان از دیروز تا امروز در برنامه "کارنامه"

رسانه های اصفهان از دیروز تا امروز در سلسله برنامه های "کارنامه" مورد بحث کارشناسانه قرار می گیرد که در اولین نشست هفته نامه "نوید اصفهان" با حضور خبرنگاران و دست اندکاران این نشریه قدیمی استان،10 مرداد در محل بنیاد فرهنگی امیر قلی امینی شهر اصفهان بررسی می شود.
مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه برنامه "کارنامه" به همت این فرهنگسرا به منظور ثبت و تاریخ سازی نشریات و خبرنگاران و اهالی رسانه استان برنامه ریزی شده است، گفت: "نوید اصفهان" یکی از قدیمی ترین نشریات اصفهان به مدیر مسئولی فضل اله صلواتی است که در طول 10 سال گذشته به صورت مستمر منتشر شده و خوانندگان خاص خود را دارد.
فاطمه شفیعی اظهار داشت: با اجرای این برنامه تلاش می کنیم که فعالیت رسانه ای خبرنگاران شاخص و رسانه های اثر گذار را در برنامه «کارنامه» مطرح کرده تا تجربیات گذشته روزنامه نگاری و خبرنگاری اصفهان در اختیار همگان قرار گیرد.
وی با اعلام اینکه فهرستی از نشریات و روزنامه های محلی و چهره های رسانه ای اصفهان تهیه شده و مطابق با آن برنامه "کارنامه" برای آنها اجرایی می شود، افزود: اجرای برنامه "کارنامه" برای چهره های رسانه ای در فاز بعدی انجام می گیرد که در این برنامه خبرنگاران نشریات محلی در اولویت قرار دارند.
وی خاطرنشان کرد: اولین برنامه کارنامه روز پنجشنبه ساعت 18 در بنیاد فرهنگی امیرقلی امینی در خیابان کاشانی مقابل هلال احمر شهر اصفهان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار