نماینده ولی فقیه قزوین:

رسانه‌ها دردها و مشکلات مردم را به مسئولان منتقل کنند

قزوین (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار معاون آموزش و پژوهش خبرگزاری فارس کشور گفت: مطالبه ما از رسانه‌ها این است که دردها و مشکلات مردم را به مسئولان منتقل کنند و خوشی‌های مردم را نیز اطلاع‌رسانی نمایند.

کد مطلب: ۹۴۳۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌ها دردها و مشکلات مردم را به مسئولان منتقل کنند

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای حسن‌پور معاون آموزش و پژوهش خبرگزاری فارس کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که پیامبر اسلام (ص) رسالت خود را آشکار کردند، ابوذر غفاری آن را در اجتماع مردم نشر داد و این اقدام ابوذر را می‌توانیم اولین کار برجسته رسانه‌ای در تاریخ اسلام معرفی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردها و توسعه‌ امکانات رسانه‌ای بیان کرد: امروز با توجه به توسعه امکانات خبری و رسانه‌ای، انعکاس اخبار با سرعت و سهولت بیشتری انجام می‌شود و به همان تناسب باید زبان جامعه نیز نسبت به گذشته گویاتر باشد تا ظلم‌ها و مفاسد با جدیت و سرعت بیشتری در فضای عمومی مطرح شود.

امام جمعه قزوین حیات اجتماعی جامعه را مستلزم تقویت روح مطالبه‌گری و پویایی جامعه دانست و بیان کرد: اگر مطالبه‌گری، پویایی و امر به معروف در جامعه وجود نداشته باشد، حیات اجتماعی از میان می‌رود و در نهایت همان گونه که امیرالمؤمنین (ع) فرموده‌اند بدترین‌ها بر چنین جامعه‌ای مسلط می‌شوند.

ده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه رسالت رسانه‌ها در جامعه دینی همان رسالت انبیاء و ائمه اطهار (ع) است، خاطرنشان کرد: دعوت به توحید، عبادت، عدالت و اقامه نماز برجسته‌ترین رسالت‌ انبیاء و ائمه اطهار (ع) بود و رسانه‌ها نیز می‌باید این اصول را در اولیت کار خود قرار دهند.

وی رسانه‌ها را نماینده مردم و چشم بیدار نظام و مردم معرفی کرد و با بیان اینکه مردم انتظاراتی از مسئولان دارند که به گوش آنها نمی‌رسد، گفت: شما فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران می‌باید انتظارات، مشکلات و دردهای مردم را به ما ائمه جمعه و مسئولان منتقل کنید تا از همه مسائل و مشکلات مردم مطلع شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار