رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

سهمیه 786 نفری آموزش و پرورش استان در استخدام آزاد و دانشگاه فرهنگیان در سال جاری

بوشهر(پانا)_رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر از سهمیه 786 نفری آموزش و پرورش استان در استخدام آزاد و دانشگاه فرهنگیان در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۲۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سهمیه 786 نفری آموزش و پرورش استان در استخدام آزاد و دانشگاه فرهنگیان در سال جاری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، حمدالله اژدری در مصاحبه با خبرنگار این اداره با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان در استخدام آزاد و دانشگاه فرهنگیان سهمیه 786 نفری دارد اظهار داشت: از این تعداد سهمیه عنوان شده، 414 نفر در استخدام آزاد و 372 نفر در دانشگاه فرهنگیان می توانند جذب آموزش و پرورش استان شوند.

وی به مجوز 16 هزار و 200 نفری استخدام آزاد آموزش و پرورش در کشور اشاره کرد و گفت: استان بوشهر 2.5 درصد از این تعداد که معادل 414 نفر است را به خود اختصاص داده است.

رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: طبق برنامه ریزی آموزش و پرورش استان، بیشترین تعداد سهمیه در نظر گرفته شده در آموزش ابتدایی فعالیت خواهند کرد.

اژدری تصریح کرد: 207 آموزگار ابتدایی، 118 دبیر، 35 هنرآموز، 34 مربی پرورشی و مشاور و همچنین 20 معلم تربیت بدنی و مراقب سلامت از نیازسنجی تعیین شده سهمیه استخدام آزاد آموزش و پرورش استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه براساس رای دیوان عدالت اداری بومی گزینی از شرایط پذیرش استخدام آزاد حذف شده است یادآور شد: از 414 سهمیه اختصاصی آموزش و پرورش استان 248 مرد و 166 زن خواهد بود.

رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر همچنین به سهمیه 372 نفری دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: از این تعداد، 222 نفر آموزگار ابتدایی، 81 دبیر، 40 نفر مربی پرورشی و تربیت، آموزگار استثنایی 15 و همچنین 14 هنرآموز خواهد بود.

اژدری با بیان اینکه برای استخدام در دانشگاه فرهنگیان کسب نمره علمی 6500 الزامی است، اضافه کرد: شرایط بومی گزینی براساس ضوابط قطب بندی و ضرایب اختصاص داده شده به نیروهای بومی در جذب نیروهای دانشگاه فرهنگیان لحاظ خواهد شد.

وی به زمان برگزاری آزمون استخدامی اشاره کرد و گفت: زمان دقیق ثبت نام و برگزاری آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد و افراد علاقمند می توانند با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان پیگیر زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش باشند.

رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: نبود ظرفیت خوابگاهی مناسب برای دانشگاه فرهنگیان استان، سهمیه اختصاصی استان در دانشگاه فرهنگیان را کاهش داده است و نیاز به همراهی مسوولان استانی در حل این مشکل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار