معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر:

طرح نماز «کلید بهشت» با شرکت بیش از 5460 نفر از سوادآموزان استان عملیاتی می شود

بوشهر(پانا)_معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح نماز کلید بهشت با شرکت بیش از 5460 نفر از سوادآموزان استان عملیاتی می شود.

کد مطلب: ۹۴۲۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح نماز «کلید بهشت» با شرکت بیش از 5460 نفر از سوادآموزان استان عملیاتی می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامرضا دانش فر در مصاحبه با خبرنگار این اداره با اشاره به اجرای دو مرحله آزمایشی طرح نماز کلید بهشت در استان، اظهار داشت: طرح آموزش عملی نماز با شرکت بیش از 5 هزار و 460 نفر از سوادآموزان استان عملیاتی می شود.

وی تصریح کرد: سال اول اجرای آزمایشی این طرح، تنها در منطقه کاکی بود که با شرکت 347 نفر سواد آموز برگزار شد و در سال 1397 نیز مرحله دوم طرح آزمایشی آموزش عملی نماز «کلید بهشت»برای بیش از1500 نفر از سواد آموزان دوره های مختلف سوادآموزی در5 منطقه و شهرستان استان اجرا شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: در سال دوم اجرای آموزشی اجرای این طرح، 150 نفر آموزش دهنده در کلاس های توجیهی شرکت داشتند.

دانش فر با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس های آموزش توجیهی ویژه آموزش دهندگان برای اجرای طرح عملی نماز در استان، گفت: پیش بینی می شود علاوه بر 150 نفر آموزش دهنده سال قبل، بیش از 250 نفر آموزش دهنده دیگر در کلاس های توجیهی مشارکت کنند.

وی مشارکت فعال سوادآموزان در اجرای طرح عملی نماز «کلید بهشت» را با اهمیت دانست و یادآور شد: نقش سوادآموزان در اجرای این طرح بسیار کلیدی است و اتتظار می رود که همانند دو سال قبل استقبال خوبی از برگزاری این کلاس ها صورت گیرد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان با قدردانی از ستاد اقامه نماز استان،خاطرنشان کرد: برای اجرای هرچه موفق تر اجرای این طرح بهره گیری از ظرفیت همه دستگاه ها و نهادها الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار