نظارت مستمربرفرایند ثبت نام مدارس دراستان اردبیل

اردبیل (پانا) - رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد بر فرایند ثبت نام مدارس در استان اردبیل نظارت مستمر دارد.

کد مطلب: ۹۴۲۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
نظارت مستمربرفرایند ثبت نام مدارس دراستان اردبیل

محمود فلاح در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت :طبق دستورالعمل وزارتی دریافت شهریه اجباری در مدارس استان ممنوع می باشد و مدارس عادی دولتی به غیر از هزینه بیمه و کتاب نمی توانند وجهی ازاولیای دانش آموزی دریافت کنند.

او با بیان اینکه اولیای دانش آموزی در صورت داشتن شکایات می توانند به سامانه شکایات آموزش و پرورش مراجعه و شکایت خود را به سامانه وارد کنند ، تصریح کرد : اداره بازرسی وارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان در سریع ترین زمان به شکایات دریافتی رسیدگی می کند.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان ابراز داشت : علاوه بر سامانه شکایتی ادارات بازرسی در مناظق و نواحی 19گانه آموزش و پرورش آماده دریافت شکایات مردمی بصورت تلفنی و حضوری هستند.

فلاح با بیان اینکه تمام مدارس و مراکزآموزشی که از آموزش و پرورش مجوز دارند مشمول نظارت آموزش و پرورش می شوند ، بیان کرد: دریافت شهریه در مدارس غیردولتی باید بر اساس شهریه مصوب شورای مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش استان باشد .

او با بیان اینکه دریافت مشارکت مردمی در مدارس استان بصورت دستی ممنوع می باشد ،ابراز داشت : باید دریافت مشارکت مردمی در مدارس بصورت فیش پرداختی بانکی و یا از طریق دستگاه کارت خوان متعلق به مدرسه صورت انجام پذیرد.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان با اشاره به نظارت مستمر اکیپ های بازرسی استان بر فرایند ثبت نام مدارس ، افزود : با توجه به کمبود سرانه دانش آموزی ، اولیای دانش آموزان با مشارکت خود ،مدارس استان را در امر تعلیم و تربیت شایسته فرزندان شان یاری فرمایند.

فلاحی ادامه داد:علیرغم حجم بالای ثبت نام دانش آموزان در مدارس استان ، شکایات مردمی از عمکرد مدارس ناچیز می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار