فیلم مستند «جلیل و خلیل» جایزه نقره‌ای جشنواره «کویین پالم» آمریکا را دریافت کرد

ایلام (پانا)_فیلم مستند ۵۲ دقیقه‌ای «جلیل و خلیل» از تولیدات صدا و سیمای مرکز ایلام اثر روح‌الله اکبری، جایزه نقره‌ای بهترین فیلم مستند جشنواره «کویین پالم» آمریکا را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۹۴۲۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
فیلم مستند «جلیل و خلیل» جایزه نقره‌ای جشنواره «کویین پالم» آمریکا را دریافت کرد

فیلم مستند ۵۲ دقیقهای جلیل و خلیل از تولیدات سیمای مرکز ایلام اثر روح‌الله اکبری، جایزه نقره‌ای بهترین فیلم مستند جشنواره «کویین پالم» آمریکا را از آن خود کرد.

این مستند داستان زندگی دو جوان دو قلوی ایلامی را روایت می‌کند که در یکی از روستاهای محروم استان ایلام به کار کشاورزی و دامپروری مشغول هستند و در این کار به والدین خود کمک می‌کنند.

جلیل و خلیل دارای توان و سرعت بالایی در دویدن هستند که بعد از شناسایی آنها توسط مسوولین ورزشی شهرستان محل زادگاهشان به تیم دو میدانی استان، سپس تیم ملی دعوت می‌شوند و در مسابقات آسیایی صاحب عناوین برتر می‌شوند.

لازم به ذکر است، کویین پالم با مجموعه‌ای از جوایز مختلف در دسته‌ها و ژانرهای مختلف میزبان فیلم‌هایی از سراسر جهان خواهد بود. فیلم‌سازان می‌توانند هر ماه پروژه‌های خود را به این فستیوال ارائه و آن‌ها را با متخصصان این صنعت به اشتراک بگذارند و به این ترتیب بعد از بررسی و انتخاب، با سایر فیلم‌سازان از سراسر جهان رقابت کنند.

برندگان این جشنواره که در کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود، علاوه بر دریافت لاورل‌ و گواهینامه‌، شانس دریافت جوایز طلا، نقره، برنز و دیپلم افتخار جشنواره در بخش‌های مختلف را خواهند داشت و فیلم‌های برتر در هر دسته به ‌صورت اتوماتیک به فستیوال پالم اسپرینگز کالیفرنیا راه خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار