استاندار قزوین گفت ؛

قزوین تا دهه آینده به قطب علمی کشور تبدیل خواهد شد

قزوین (پانا) - استاندار قزوین گفت:قزوین با داشتن موقعیت جغرافیایی و نیروی انسانی در عرصه کشاورزی، صنعتی، علمی و طرح‌های بزرگی مانند شتابگر ملی، پرتو دهنده و چشمه نور؛ پژوهشگاه بنیادین ،ساخت مجتمع درمانی، پژوهشی جهاد دانشگاهی تا دهه آینده به قطب علمی کشور تبدیل خواهد شد.

کد مطلب: ۹۴۲۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
قزوین تا دهه آینده به قطب علمی کشور تبدیل خواهد شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،عبدالمحمد زاهدی در مراسم کلنگ زنی ساخت مجتمع تحقیقاتی، درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی قزوین در شهرک مینودر اظهار داشت: جهاد دانشگاهی نهادی شاخص است که توانسته دستاوردهای علمی و پژوهشی خوبی داشته باشد.
وی افزود: همه نظام‌های سیاسی معمولاً با تغییراتی که ایجاد می‌شود ساز و کارهای خود را ایجاد می‌کنند و پس از انقلاب در کشور نیز توسط امام راحل سازمان‌ها و نهادهای متعددی را در حوزه‌های نظامی، دفاعی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تأسیس کردند تا فعالیت شود و بدون اغراق مجموعه جهاد دانشگاهی توانسته یکی از نهادهای موفق باشد و نمره قبولی بگیرد.

استاندار قزوین یادآور شد: نیازهای بشر انسان را به سمت توسعه پیش می‌برد لذا باید نیازها را درست شناسایی کرد و سرمایه‌ها را در همان مسیر هدایت کرد که در این راستا جهاد توانسته بخوبی نیازها را شناخته و روی آن کار کند.
وی اظهار داشت: ناباروری و شبیه سازی از کارهای شاخص است و قزوین با داشتن موقعیت جغرافیایی و نیروی انسانی و عرصه کشاورزی، صنعتی، علمی و طرح‌های بزرگی مانند شتابگر ملی، پرتو دهنده و چشمه نور؛ پژوهشگاه بنیادین می‌تواند با ساخت این مجتمع در زمینه کارهای درمانی و تحقیقاتی هم گام‌های بلندی بردارد.

زاهدی بیان کرد: شروع این مجتمع تحقیقاتی و آموزشی، درمانی می‌تواند کمک کند تا قزوین به یک مرکز بزرگ علمی، پژوهشی، تحقیقاتی کشور تبدیل شود و پیشرفت‌های علمی آن دو چندان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار